Od zápisu do lavice - Orientace v čase a prostoru

Dostupnost: Skladem
Kód: ARD01222
Dodací lhůta: Ihned
160 Kč
decrease increase
Sdílet
Smyslem tohoto sešitu je pomoci dětem orientovat se lépe ve vnímání času a prostoru. V tomto věku si děti utvářejí a upevňují představu pojmů včera, dnes a zítra, ráno v poledne, večer, na jaře, v létě, na podzim, v zimě.

Tato publikace jim pomůže pochopit příběhy v chronologické návaznosti tak, jak se za sebou udály. Úkoly pomohou dětem i s ukotvením sebe sama v prostoru – pravolevé orientaci, určování první či poslední v řadě, chápání řádu a číselné osy, řádku, sloupečku, ale i ve vnímání řádu a plánování, v ujištění že vše má logický řád a své místo. Když se děti v tomto směru začnou orientovat, stane se jejich život přehlednější, jistější a svým způsobem „uhlazenější“ a „uklizený“. Tím vedeme děti nepřímo i k plánování aktivit, času, činností.

Sešit obsahuje 40 pracovních listů se cvičeními. Úlohy jsou koncipovány tak, aby se zároveň zapojilo co nejvíce smyslů a rozvíjela se jemná motorika i grafomotorika.

Autorka shrnuje své poznatky posbírané během 20leté praxe s dětmi v rámci percepčně-motorického přípravného kurzu, který provozuje ve dvanácti mateřských školách. Pracovní listy obsažené v jednotlivých sešitech slouží k nácviku činností, na něž je potřeba se u dětí zaměřovat. Jedná se o úlohy, se kterými mají děti v posledním ročníku školky ještě potíž, a je tedy potřeba více času na jejich stimulaci, a to i v domácím prostředí.

Sešit doplňují hravé ilustrace Libora Drobného, známého českého výtvarníka, malíře a ilustrátora dětské literatury.
Smyslem tohoto sešitu je pomoci dětem orientovat se lépe ve vnímání času a prostoru. V tomto věku si děti utvářejí a upevňují představu pojmů včera, dnes a zítra, ráno v poledne, večer, na jaře, v létě, na podzim, v zimě.

Tato publikace jim pomůže pochopit příběhy v chronologické návaznosti tak, jak se za sebou udály. Úkoly pomohou dětem i s ukotvením sebe sama v prostoru – pravolevé orientaci, určování první či poslední v řadě, chápání řádu a číselné osy, řádku, sloupečku, ale i ve vnímání řádu a plánování, v ujištění že vše má logický řád a své místo. Když se děti v tomto směru začnou orientovat, stane se jejich život přehlednější, jistější a svým způsobem „uhlazenější“ a „uklizený“. Tím vedeme děti nepřímo i k plánování aktivit, času, činností.

Sešit obsahuje 40 pracovních listů se cvičeními. Úlohy jsou koncipovány tak, aby se zároveň zapojilo co nejvíce smyslů a rozvíjela se jemná motorika i grafomotorika.

Autorka shrnuje své poznatky posbírané během 20leté praxe s dětmi v rámci percepčně-motorického přípravného kurzu, který provozuje ve dvanácti mateřských školách. Pracovní listy obsažené v jednotlivých sešitech slouží k nácviku činností, na něž je potřeba se u dětí zaměřovat. Jedná se o úlohy, se kterými mají děti v posledním ročníku školky ještě potíž, a je tedy potřeba více času na jejich stimulaci, a to i v domácím prostředí.

Sešit doplňují hravé ilustrace Libora Drobného, známého českého výtvarníka, malíře a ilustrátora dětské literatury.
*
*
*
Další oblíbené a podobné produkty
Filters
Sort
display