Základní údaje o společnosti:
INFRA, s. r. o., se sídlem Stařeč, Tyršova čp. 241, PSČ 675 22
IČ: 26919541, DIČ: CZ26919541
zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně, oddíl C, vložka 45501
(dále jen „Společnost INFRA“)
Tyto obchodní podmínky upravují vzájemné vztahy mezi kupujícími (taktéž objednávajícími) produktů či služeb prodávaných Společností INFRA.
ZÁKAZNICKÝ SERVIS
Objednání zboží, uzavření kupní smlouvy a dodací podmínky
- Každá učiněná objednávka ze strany kupujícího je závazná. Zasláním objednávky se uzavírá kupní smlouva mezi objednavatelem a Společností INFRA. Odesláním objednávky v jakékoliv podobě zákazník stvrzuje správnost údajů a rovněž svůj souhlas s obchodními podmínkami Společnosti INFRA.
- Závaznou objednávku ihned zpracujeme a objednané zboží odešleme do 10 dnů od přijetí objednávky.
- Objednané zboží je ze strany Společnosti INFRA dodávané kupujícím prostřednictvím České pošty nebo přepravců – dle vlastního výběru zákazníka.
Platební podmínky
- Společnost INFRA umožňuje svým zákazníkům (kupujícím) využít následující způsoby plateb: platba na dobírku, platba předem, bezhotovostní platba na základě vystavené faktury a platba on-line platební kartou (prostřednictvím internetové platební brány).
- Pokud je kupujícím škola, jiné školní zařízení nebo právnická osoba, je objednané zboží kupujícímu zasíláno společně s fakturou (daňovým dokladem) na adresu uvedenou v objednávce. Kupující si případně může v objednávce způsob platby vybrat.
- Soukromým osobám je objednané zboží zasíláno pouze na dobírku, po obdržení platby předem nebo uhrazení celkové ceny objednávky on-line platební kartou (prostřednictvím internetové platební brány). Obdržením platby předem se rozumí připsaní celkové ceny objednávky na účet Společnosti INFRA.
- Splatnost faktur se stanoví na 14 kalendářních dnů.
- Při platbě za objednané zboží ze strany kupujícího bezhotovostní formou je třeba uvádět správný variabilní symbol, který je uvedený na faktuře.
- K ceně objednaného zboží v celkové hodnotě do 2.000 Kč včetně DPH je připočtena cena za dopravu a platbu dle aktuálního ceníku. Kupující má možnost vybrat si z níže uvedených druhů doprav:
a) prostřednictvím České pošty, s.p. 139,- Kč
- v případě platby na dobírku účtujeme příplatek ve výši 40,- Kč včetně DPH
b) prostřednictvím přepravce DPD (Geis Global Logistics) 119,- Kč (balík nad 20 kg)
- v případě platby na dobírku účtujeme příplatek ve výši 40,- Kč včetně DPH
c) prostřednictvím Zásilkovny s.r.o. 79,- Kč (balík do 5 kg)
- v případě platby na dobírku účtujeme příplatek ve výši 40,- Kč včetně DPH
U objednávek v celkové hodnotě nad 2.000 Kč není cena dopravy účtována.
Používáme platební bránu GoPay:

Odstoupení od kupní smlouvy
- Do 14 dnů ode dne doručení zboží kupujícímu, má kupující právo od uzavřené kupní smlouvy odstoupit bez udání důvodu. Odstoupení od smlouvy ze strany kupujícího musí být učiněno písemně (dopisem na adresu Společnosti INFRA nebo e-mailem).
- V případě, že kupující od kupní smlouvy odstoupí, zašle bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 14 dnů od odstoupení, zboží zpět na adresu Společnosti INFRA: INFRA, s.r.o., Tyršova 241, 675 22 Stařeč.
- Pokud se kupující rozhodne zboží vrátit, je třeba, aby bylo nepoškozené, bez známek opotřebování a vráceno v uvedené lhůtě.
Reklamace
- Práva z odpovědnosti za vady zboží může kupující u prodávajícího konkrétně uplatnit zejména telefonicky na čísle +420 568 851 733 či elektronickou poštou na adrese obchod@infracek.cz.
- Kupující sdělí prodávajícímu, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace požaduje a společně se domluví na dalším postupu při reklamaci.
- Jak postupovat při reklamaci.
PODMÍNKY AKTUALIZAČNÍHO SERVISU PUBLIKACE KAFOMET pro MATEŘSKÉ ŠKOLY
- Aktualizačním servisem se rozumí čtvrtletní doplňování publikací KAFOMET o nové listy s metodami.
- Aktualizace je soubor nových metodických listů, které si může kupující k jednotlivým publikacím KAFOMET objednat.
- Aktualizace vycházejí 4 x ročně v rozsahu cca 90 stran.
- Zakoupením publikace KAFOMET pro MATEŘSKÉ ŠKOLY se kupující nezavazuje k automatickému odběru aktualizací. Účastníkem aktualizačního servisu se kupující stává, pokud sám závazně objedná jednu z forem úhrady aktualizací – hrazení ceny aktualizací po částek nebo ve formě ročního předplatného.
- Aktualizace si může zákazník zvolit ve variantě:
- roční předplatné,
- dvouleté předplatné,
- hrazení ceny aktualizací po částech – jednotlivé aktualizace jsou zasílány spolu s fakturou.
Aktualizační servis je možné kdykoliv ze strany kupujícího zrušit či obnovit, a to telefonicky, e-mailem, faxem či písemným dopisem adresovaným na adresu sídla Společnosti INFRA.
OSTATNÍ
- Veškeré publikace včetně aktualizací publikací KAFOMET a doplňků podléhají autorskoprávní ochraně a není možné je jakýmkoli způsobem rozšiřovat, kopírovat a poskytovat třetím osobám.
- Tyto obchodní podmínky se řídí zákony ČR.
- K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz
- Právní vztahy mezi Společností INFRA a objednatelem/kupujícím se řídí právním řádem České republiky.
OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
- Společnost INFRA zpracovává osobní údaje v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů.
- Společnost INFRA zpracovává osobní údaje, které potřebuje k plnění smluvních a zákonných závazků. Dále zpracovává osobní údaje na základě souhlasu objednatele/kupujícího. Osobní údaje nebudou předávány třetím stranám s výjimkou přepravních společností.
- Podrobné informace o zpracování osobních údajů najdete na internetových stránkách Společnosti INFRA zde.
- Pokud byste se domníval/a, že při zpracovávání Vašich osobních údajů porušujeme platné právní předpisy, máte právo požádat nás o vysvětlení a odstranění závadného stavu, anebo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů, Pplk. Sochora 27, 170 00 Praha 7 (www.uoou.cz).
- Zásady zpracování osobních údajů návštěvníků webových stránek
- Jsme registrovaní u Úřadu pro ochranu osobních údajů (reg. číslo subjektu: 00062103).
Heureka - Ověřeno zákazníky
Vaši spokojenost s nákupem zjišťujeme prostřednictvím e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky, do něhož je náš e-shop zapojen. Ty vám zasíláme pokaždé, když u nás nakoupíte, pokud ve smyslu § 7 odst. 3 zákona č. 480/2004 Sb. o některých službách informační společnosti jejich zasílání neodmítnete. Zpracování osobních údajů pro účely zaslání dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky provádíme na základě našeho oprávněného zájmu, který spočívá ve zjišťování vaší spokojenosti s nákupem u nás. Pro zasílání dotazníků, vyhodnocování vaší zpětné vazby a analýz našeho tržního postavení využíváme zpracovatele, kterým je provozovatel portálu Heureka.cz; tomu pro tyto účely můžeme předávat informace o zakoupeném zboží a vaši e-mailovou adresu. Vaše osobní údaje nejsou při zasílání e-mailových dotazníků předány žádné třetí straně pro její vlastní účely. Proti zasílání e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky můžete kdykoli vyjádřit námitku odmítnutím dalších dotazníků pomocí odkazu v e-mailu s dotazníkem. V případě vaší námitky vám dotazník nebudeme dále zasílat.
Tyto obchodní podmínky jsou platné od 11. 4. 2019.
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.