SVP-011.6 Nápadník pro žáky se SPUCH IV.

Výrobce: INFRA, s.r.o.
Dostupnost: Skladem
Kód: INF02447
Dodací lhůta: Ihned
42 Kč
decrease increase
Sdílet

Určení: pro 1. - 5. ročník

Využití: Další část nápadníku přináší inspiraci učitelům, kteří mají ve svých třídách žáky se specifickou poruchou učení. Materiály – pracovní listy – mohou být využity k samostatné (individuální) práci nebo pro práci ve skupinách (autorka PL doporučuje) v hodinách prvouky, přírodovědy (vzdělávací oblast Člověk a jeho svět) ve třetím, čtvrtém a pátém ročníku. PL jsou vhodné pro rozvoj čtenářské gramotnosti, rozvoj paměti a motivaci pro další učení.

Směřujeme ke kompetencím - rozvíjet čtenářskou gramotnost – vyhledávat v textu, řešit problém, posuzovat, rozhodovat, číst s porozuměním, koncentrovat se na čtení, pracovat v týmu, rozvíjet sebepoznání a sebepojetí.

Učivo - lidské tělo, vývojové fáze jedince.

Určení: pro 1. - 5. ročník

Využití: Další část nápadníku přináší inspiraci učitelům, kteří mají ve svých třídách žáky se specifickou poruchou učení. Materiály – pracovní listy – mohou být využity k samostatné (individuální) práci nebo pro práci ve skupinách (autorka PL doporučuje) v hodinách prvouky, přírodovědy (vzdělávací oblast Člověk a jeho svět) ve třetím, čtvrtém a pátém ročníku. PL jsou vhodné pro rozvoj čtenářské gramotnosti, rozvoj paměti a motivaci pro další učení.

Směřujeme ke kompetencím - rozvíjet čtenářskou gramotnost – vyhledávat v textu, řešit problém, posuzovat, rozhodovat, číst s porozuměním, koncentrovat se na čtení, pracovat v týmu, rozvíjet sebepoznání a sebepojetí.

Učivo - lidské tělo, vývojové fáze jedince.

*
*
*
Filtry
Sort
display