Školní hodnocení a žáci se specifickými poruchami učení a chování

Dostupnost: Skladem
Kód: ARD01122
Dodací lhůta: Ihned
254 Kč
decrease increase
Sdílet
Publikace je určena učitelům základních a středních škol, ale i rodičům dětí se specifickými poruchami učení a chování – přináší konkrétní možnosti přístupu, metod výuky a zejména hodnocení výsledků vzdělávání u žáků se specifickými poruchami učení a chování.

Ukazuje, jak hodnotit objektivně, jaké formy hodnocení využívat (např. formativní hodnocení, slovní hodnocení, individualizované hodnocení, sebehodnocení a další). Vyvrací i mýty týkající se školního hodnocení u žáků se specifickými poruchami učení a chování. Publikace přináší i řadu konkrétních ukázek hodnocení z různých škol.
Publikace je určena učitelům základních a středních škol, ale i rodičům dětí se specifickými poruchami učení a chování – přináší konkrétní možnosti přístupu, metod výuky a zejména hodnocení výsledků vzdělávání u žáků se specifickými poruchami učení a chování.

Ukazuje, jak hodnotit objektivně, jaké formy hodnocení využívat (např. formativní hodnocení, slovní hodnocení, individualizované hodnocení, sebehodnocení a další). Vyvrací i mýty týkající se školního hodnocení u žáků se specifickými poruchami učení a chování. Publikace přináší i řadu konkrétních ukázek hodnocení z různých škol.
Specifikace produktů
VěkOd 6 let
Rozvíjí seČtení
Rozvíjí sePsaní
Rozvíjí sePočítání
S čím potřebujete pomoci?Inkluze
Určeno proHolka
Určeno proKluk
S čím potřebujete pomoci?ADHD/ADD
Rok vydání2017
Počet stran208
AutorJucovičová Drahomíra
AutorŽáčková Hana
*
*
*
Specifikace produktů
VěkOd 6 let
Rozvíjí seČtení
Rozvíjí sePsaní
Rozvíjí sePočítání
S čím potřebujete pomoci?Inkluze
Určeno proHolka
Určeno proKluk
S čím potřebujete pomoci?ADHD/ADD
Rok vydání2017
Počet stran208
AutorJucovičová Drahomíra
AutorŽáčková Hana
Filtry
Sort
display