Dostupnost: Skladem
Kód: ARD02142
Dodací lhůta: 10-14 dní
235 Kč
decrease increase
Sdílet
Rozklad rostlin
SEŠIT K PROCVIČOVÁNÍ ČTENÁŘSKÝCH DOVEDNOSTÍ
Rozklad rostlin je určen pro děti 6+, (1. - 4. třídu). Je vytvořen jako pracovní sešit nejen pro školní prostředí, ale též (možná zejména) pro domácí procvičování čtenářských dovedností. Umožňuje a tudíž i předpokládá samostatnou práci čtenáře v čase, kterou vymezí pouze jeho chuť a pozornost. Výtvarná stránka sešitu vychází oběma okolnostem vstříc. Sešit využívá mezipředmětové vazby, nejvíce český jazyk- přírodověda- výtvarná výchova.

Hana Kováříková se více než deset let věnuje vzdělávání mladších i dospívajících dětí v oblasti dějin výtvarné kultury. Důležitost tohoto typu vzdělání, jež stojí v osnovách na samém krajíčku, pokud vůbec, se snaží prosadit cestou mezipředmětových bloků, formou zážitkové pedagogiky. V Rozkladu rostlin využívá svou aprobaci Čj- Vv beze zbytku. Výtvarná práce, rukodělné činnosti, jež provázejí herbářové listy s rozmanitými průvodními informacemi a úkoly, jsou v prvé řadě inspirativní jak pro pedagogy, tak pro samotné děti. Rozložené rostliny ve slabikách, hledání slov, tvarů, možnosti deklinací, nabízejí široce pavučinový model výuky. Nejde v žádném případě o omalovánky v nejširším slova smyslu. Rozklad rostlin spoléhá na kompetence pedagoga a výtvarnou stránkou nadbíhá dítěti.
Ideálním školním modelem je mezipředmětový blok s předměty uvedenými v anotaci. Cílem je přivábit dítě ke čtení, ukázat mu způsob, že sdělení nebývá prvoplánové. Nalákat ho k vlastnímu hledání.
Sešit je určen pedagogům, kteří hledají nové cesty i konkrétní inspirace, stejně tak dětem pro jejich domácí práci, či k prázdninovému opakování. Rozklad rostlin ideálně inspiruje děti k vytváření vlastních listů, cit. z anotace sešitu:

Snaha Něčemu porozumět a poznat to tak, abychom pak viděli Něco jako kulatý obrázek, nikoliv mlhovinu, vyjadřuje ideálně vztah k sumě látky základního učiva, jež by měla vytvořit všeobecný přehled. Základní vzdělání. Mimo školní prostředí,
v běžném každodenním poznávání, jde o čistě osobní výběr. Z náhody mnohdy cílený. Základní učivo je širokou parketou, která při troše štěstí dokáže vzbudit mimoškolní zájem. Potkat se s něčím mimořádným, s něčím, co dokáže okouzlit a přivábit, je již poznávání víceméně nepředatelné, a když, tak
v podobě značně pozměněné. V přirovnání ke kulatému obrázku výše, jde spíše o balancování na cirkusovém míči.
Z dálky působí jako pouhé přešlapování na místě.
Rozklad rostlin
SEŠIT K PROCVIČOVÁNÍ ČTENÁŘSKÝCH DOVEDNOSTÍ
Rozklad rostlin je určen pro děti 6+, (1. - 4. třídu). Je vytvořen jako pracovní sešit nejen pro školní prostředí, ale též (možná zejména) pro domácí procvičování čtenářských dovedností. Umožňuje a tudíž i předpokládá samostatnou práci čtenáře v čase, kterou vymezí pouze jeho chuť a pozornost. Výtvarná stránka sešitu vychází oběma okolnostem vstříc. Sešit využívá mezipředmětové vazby, nejvíce český jazyk- přírodověda- výtvarná výchova.

Hana Kováříková se více než deset let věnuje vzdělávání mladších i dospívajících dětí v oblasti dějin výtvarné kultury. Důležitost tohoto typu vzdělání, jež stojí v osnovách na samém krajíčku, pokud vůbec, se snaží prosadit cestou mezipředmětových bloků, formou zážitkové pedagogiky. V Rozkladu rostlin využívá svou aprobaci Čj- Vv beze zbytku. Výtvarná práce, rukodělné činnosti, jež provázejí herbářové listy s rozmanitými průvodními informacemi a úkoly, jsou v prvé řadě inspirativní jak pro pedagogy, tak pro samotné děti. Rozložené rostliny ve slabikách, hledání slov, tvarů, možnosti deklinací, nabízejí široce pavučinový model výuky. Nejde v žádném případě o omalovánky v nejširším slova smyslu. Rozklad rostlin spoléhá na kompetence pedagoga a výtvarnou stránkou nadbíhá dítěti.
Ideálním školním modelem je mezipředmětový blok s předměty uvedenými v anotaci. Cílem je přivábit dítě ke čtení, ukázat mu způsob, že sdělení nebývá prvoplánové. Nalákat ho k vlastnímu hledání.
Sešit je určen pedagogům, kteří hledají nové cesty i konkrétní inspirace, stejně tak dětem pro jejich domácí práci, či k prázdninovému opakování. Rozklad rostlin ideálně inspiruje děti k vytváření vlastních listů, cit. z anotace sešitu:

Snaha Něčemu porozumět a poznat to tak, abychom pak viděli Něco jako kulatý obrázek, nikoliv mlhovinu, vyjadřuje ideálně vztah k sumě látky základního učiva, jež by měla vytvořit všeobecný přehled. Základní vzdělání. Mimo školní prostředí,
v běžném každodenním poznávání, jde o čistě osobní výběr. Z náhody mnohdy cílený. Základní učivo je širokou parketou, která při troše štěstí dokáže vzbudit mimoškolní zájem. Potkat se s něčím mimořádným, s něčím, co dokáže okouzlit a přivábit, je již poznávání víceméně nepředatelné, a když, tak
v podobě značně pozměněné. V přirovnání ke kulatému obrázku výše, jde spíše o balancování na cirkusovém míči.
Z dálky působí jako pouhé přešlapování na místě.
Specifikace produktů
MateriálPapír
Předmět ZŠČeský jazyk
Předmět ZŠPrvouka
Předmět ZŠPřírodověda
Předmět ZŠPřírodopis
Předmět ZŠVýtvarná výchova
FormátA4
Rozvíjí seČtení
Rozvíjí seKreativita
Rozvíjí seTvořivost
Rozvíjí seFantazie
VěkOd 6 let
VěkOd 8 let
Určeno proHolka
Určeno proKluk
*
*
*
Specifikace produktů
MateriálPapír
Předmět ZŠČeský jazyk
Předmět ZŠPrvouka
Předmět ZŠPřírodověda
Předmět ZŠPřírodopis
Předmět ZŠVýtvarná výchova
FormátA4
Rozvíjí seČtení
Rozvíjí seKreativita
Rozvíjí seTvořivost
Rozvíjí seFantazie
VěkOd 6 let
VěkOd 8 let
Určeno proHolka
Určeno proKluk
Další oblíbené a podobné produkty
Filtry
Sort
display