Doprava zdarma  Při objednávce nad 3 500 Kč doprava zdarma.

Napsali o nás

Gamifikace učení

Už od 17. století máme díky Janu Amosi Komenskému zažitý termín „Schola ludus“ neboli „škola hrou“. V dnešní době se pomalu začíná ujímat spíše označení jako gamifikace učení.

Na slovech však tolik nezáleží. Popisuje totiž stejně známý jev, kterému se již po staletí věnuje celá řada filozofů, psychologů, pedagogů a dalších odborníků, že hra má pozitivní efekt na kvalitu a rychlost učení. Své o tom ví i Nikola Hodková ze společnosti Infráček, která se zabývá výrobou edukativních her a pomůcek.

„Herní prvek přináší člověku zábavu, která ho daleko více pohltí, úplně přestane vnímat čas a samotné učení najednou jde mnohem rychleji,“ říká v rozhovoru zakladatelka a CEO Infráčka.

Přečíst článek | Týdeník Euro

Budoucnost školství

„Gamifikace“ učení může leccos změnit, mnohde už úspěšně funguje. 

Jan Ámos Komenský razil heslo „schola ludus“ = škola hrou, což byl v jeho době převratný koncept. Staletími osvědčenou, ovšem ne vždy plně využívanou techniku vzdělávání, která v dětech zanechává mnohem hlubší stopu než bezduché biflování, nyní v nové podobě přináší do základních a mateřských škol společnost Infráček. Edukativní pomůcky můžete ale využít i doma.

Přednosti gamifikace vzdělávání, její fungování v praxi i „bolesti“ dnešních dětí popisuje v rozhovoru pro INFO.CZ zakladatelka a CEO společnosti Infráček, Nikola Hodková.

Přečíst článek | info.cz