Z-019.2 Tvorba osnov zeměpisu v ŠVP ZŠ

Výrobce: INFRA, s.r.o.
Kód: INF02289
Dodací lhůta: Ihned
14 Kč
decrease increase
Sdílet

Určeno: pro 6. - 9. ročník

Využití: Příspěvek může posloužit jako zdroj inspirace a porovnání postupů tvorby osnov mezi jednotlivými školami. Je to svým způsobem nahlédnutí pod pokličku jednoho konkrétního týmu, možnost seznámit se se způsoby uvažování a dílčími postupy. Zeměpis patří do oblasti Člověk a příroda, který zahrnuje okruh problému spojených se zkoumáním přírody . Žáci zde dostávají příležitost poznávat přírodu jako systém, jehož součásti jsou vzájemně propojeny, působí na sebe a ovlivňují se. Vzhledem k přírodovědnému i společenskovědnímu charakteru zeměpisu jsme se na naší škole rozhodli zachovat celistvost předmětu a všechny výstupy jsme rozpracovali do jednotlivých ročníků. V příspěvku nabízím popis postupu, kterým jsme osnovy zeměpisu vytvářeli.
 

Určeno: pro 6. - 9. ročník

Využití: Příspěvek může posloužit jako zdroj inspirace a porovnání postupů tvorby osnov mezi jednotlivými školami. Je to svým způsobem nahlédnutí pod pokličku jednoho konkrétního týmu, možnost seznámit se se způsoby uvažování a dílčími postupy. Zeměpis patří do oblasti Člověk a příroda, který zahrnuje okruh problému spojených se zkoumáním přírody . Žáci zde dostávají příležitost poznávat přírodu jako systém, jehož součásti jsou vzájemně propojeny, působí na sebe a ovlivňují se. Vzhledem k přírodovědnému i společenskovědnímu charakteru zeměpisu jsme se na naší škole rozhodli zachovat celistvost předmětu a všechny výstupy jsme rozpracovali do jednotlivých ročníků. V příspěvku nabízím popis postupu, kterým jsme osnovy zeměpisu vytvářeli.
 

*
*
*
Filters
Sort
display