Doprava zdarma  Při objednávce nad 3 500 Kč doprava zdarma.

VYPRODÁNO - Tento produkt již není k dispozici

Vzájemné respektování

Kód: ARD00412

  Máme akreditaci Ministerstva školství ČR

  Produkt pečlivě vybraný s odborníky na vzdělávání

Dostupnost: Skladem
Dodací lhůta: 2-5 dní
667 Kč
+ -

Modelové situace v obrazech

60 barevných obrazových karet formátu A5 obsahuje 15 příběhů situací z reálného prostředí. Děj každého příběhu je postupně rozkreslen na čtyřech kartách.

Situace:

udržujeme čistotu a pořádek, vážíme si věcí, nebereme druhým, co nám nepatří, vážíme si věcí kamarádů, školy i svých, přicházíme včas, upravení a čistí, neubližujeme kamarádům, uklízíme v šatně, co způsobíme druhým, stane se i nám, neběháme po chodbách, starší pomáhají mladším, sami na něco nestačíme - požádáme druhé, když jeden mluví ostatní naslouchají, problém řešíme domluvou, podporujeme se navzájem, umíme se rozdělit.

Pomůcka je určena pro žáky 1. – 5. tříd základních škol, speciální a praktické školy, družiny a mateřské školy - předškolní věk.

Možné způsoby práce:

  • Učitel karty zamíchá a požádá žáky, aby je roztřídili do čtveřic podle toho, jak spolu souvisejí
  • Vždy čtveřice obrazů tvoří jednu situaci. A žáci musejí obrazy postupně seřadit tak, jak šel děj.
  • Učitel jeden z obrázku situace vyjme a požádá žáka – skupinu žáků, aby chybějící obraz dovyprávěli, domalovali či předvedli
  • Učitel vybere žáka – skupinu žáků, aby předstoupil(i) před třídu se svojí situací a popsal(i) všem, co se v ní stalo.
  • Situace rozebereme z různých hledisek, například: Kde se stala chyba? Jak tomu šlo zabránit? Jak se v takové situaci správně zachovat? Co ještě by se mohlo stát? apod.
  • Žáci hledají na čtveřici obrazů společné prvky, obrázky či podstatná jména. 

Proč pomůcku použít:

  • vypracovaná témata osloví většinu předmětů prvního stupně (prvouka, sloh, výtvarná výchova, jazyk český)
  • pomůcka rozvíjí vnímání, paměť, fantazii, logické myšlení a řeč /vyprávění/
  • dítě se učí správně chápat souvislosti a vztahy mezi jevy
  • princip práce žáci rychle pochopí
  • oživení hodiny /žáci vyprávějí, malují či předvádějí/
  • každopádně zjednodušenou přípravu do hodiny
  • aktivní zapojení co největšího počtu žáků do probíraného tématu
  • žáci chtějí pracovat, neboť zapojí většinu smyslů a práce je různorodá
  • vysvětlovaný problém je forma hry

Modelové situace v obrazech

60 barevných obrazových karet formátu A5 obsahuje 15 příběhů situací z reálného prostředí. Děj každého příběhu je postupně rozkreslen na čtyřech kartách.

Situace:

udržujeme čistotu a pořádek, vážíme si věcí, nebereme druhým, co nám nepatří, vážíme si věcí kamarádů, školy i svých, přicházíme včas, upravení a čistí, neubližujeme kamarádům, uklízíme v šatně, co způsobíme druhým, stane se i nám, neběháme po chodbách, starší pomáhají mladším, sami na něco nestačíme - požádáme druhé, když jeden mluví ostatní naslouchají, problém řešíme domluvou, podporujeme se navzájem, umíme se rozdělit.

Pomůcka je určena pro žáky 1. – 5. tříd základních škol, speciální a praktické školy, družiny a mateřské školy - předškolní věk.

Možné způsoby práce:

  • Učitel karty zamíchá a požádá žáky, aby je roztřídili do čtveřic podle toho, jak spolu souvisejí
  • Vždy čtveřice obrazů tvoří jednu situaci. A žáci musejí obrazy postupně seřadit tak, jak šel děj.
  • Učitel jeden z obrázku situace vyjme a požádá žáka – skupinu žáků, aby chybějící obraz dovyprávěli, domalovali či předvedli
  • Učitel vybere žáka – skupinu žáků, aby předstoupil(i) před třídu se svojí situací a popsal(i) všem, co se v ní stalo.
  • Situace rozebereme z různých hledisek, například: Kde se stala chyba? Jak tomu šlo zabránit? Jak se v takové situaci správně zachovat? Co ještě by se mohlo stát? apod.
  • Žáci hledají na čtveřici obrazů společné prvky, obrázky či podstatná jména. 

Proč pomůcku použít:

  • vypracovaná témata osloví většinu předmětů prvního stupně (prvouka, sloh, výtvarná výchova, jazyk český)
  • pomůcka rozvíjí vnímání, paměť, fantazii, logické myšlení a řeč /vyprávění/
  • dítě se učí správně chápat souvislosti a vztahy mezi jevy
  • princip práce žáci rychle pochopí
  • oživení hodiny /žáci vyprávějí, malují či předvádějí/
  • každopádně zjednodušenou přípravu do hodiny
  • aktivní zapojení co největšího počtu žáků do probíraného tématu
  • žáci chtějí pracovat, neboť zapojí většinu smyslů a práce je různorodá
  • vysvětlovaný problém je forma hry
 
*
*
*
Další oblíbené a podobné produkty

Slušné chování

667 Kč 595 Kč

Nebezpečné situace II.

667 Kč 600 Kč

Nebezpečné situace I.

667 Kč 517 Kč

Magnetické kartičky – Co se nedělá

218 Kč

Dopravní výchova – chodci

667 Kč 450 Kč

Obrázkové karty - Emoce

270 Kč

POVÍM TI TO - edukativní soubor her

399 Kč

HRA: Rozhýbej svůj jazýček aneb logopedie hrou

659 Kč