Výtvarná dramatika v pedagogické praxi

Výrobce: PORTÁL, s.r.o.
Dostupnost: Skladem
Kód: ARD00837
Dodací lhůta: Ihned
259 Kč
decrease increase
Sdílet

Kniha nabízí vhled do problematiky výtvarné dramatiky, seznamuje s významem výtvarně-dramatických činností a metod práce. Představuje tvořivé výtvarně-dramatické činnosti, jež byly ověřeny v praxi mateřských, základních i speciálních škol a odpovídají požadavkům Rámcového vzdělávacího programu pro předškolní i pro základní vzdělávání.

Autorka vysvětluje pojem „výtvarná dramatika“, možnosti a přednosti spojování dramatiky a výtvarných činností. Popisuje také některé alternativní výtvarné přístupy, které čerpají z uměleckých směrů 20. a 21. stol., staví na výtvarném experimentu a zážitku, pomáhají sebepoznání a poznání druhých i k naplňování cílů dramatické a výtvarné výchovy.

PaedDr. Ivana Bečvářová pracuje jako interní vyučující na Vyšší odborné škole sociální a Střední pedagogické škole v Prachaticích (VOŠ a SPgŠ). Pořádá metodické semináře zaměřené na experimentální a alternativní přístupy ve výtvarné a dramatické výchově, hru a zážitkové formy výuky. Věnuje se diagnostice dětského výtvarného projevu a artefiletickým přístupům, které mají vypovídací charakter a pomáhají dětem překonávat specifické potíže. Pořádá samostatné výstavy a publikuje.

Kniha nabízí vhled do problematiky výtvarné dramatiky, seznamuje s významem výtvarně-dramatických činností a metod práce. Představuje tvořivé výtvarně-dramatické činnosti, jež byly ověřeny v praxi mateřských, základních i speciálních škol a odpovídají požadavkům Rámcového vzdělávacího programu pro předškolní i pro základní vzdělávání.

Autorka vysvětluje pojem „výtvarná dramatika“, možnosti a přednosti spojování dramatiky a výtvarných činností. Popisuje také některé alternativní výtvarné přístupy, které čerpají z uměleckých směrů 20. a 21. stol., staví na výtvarném experimentu a zážitku, pomáhají sebepoznání a poznání druhých i k naplňování cílů dramatické a výtvarné výchovy.

PaedDr. Ivana Bečvářová pracuje jako interní vyučující na Vyšší odborné škole sociální a Střední pedagogické škole v Prachaticích (VOŠ a SPgŠ). Pořádá metodické semináře zaměřené na experimentální a alternativní přístupy ve výtvarné a dramatické výchově, hru a zážitkové formy výuky. Věnuje se diagnostice dětského výtvarného projevu a artefiletickým přístupům, které mají vypovídací charakter a pomáhají dětem překonávat specifické potíže. Pořádá samostatné výstavy a publikuje.

*
*
*
Další oblíbené a podobné produkty
Filters
Sort
display