Doprava zdarma  Při objednávce nad 3 500 Kč doprava zdarma.

VYPRODÁNO - Tento produkt již není k dispozici

VL-028.3 Báseň o Olomouci

Výrobce: INFRA, s.r.o.
Kód: INF02364

  Máme akreditaci Ministerstva školství ČR

  Produkt pečlivě vybraný s odborníky na vzdělávání

Dostupnost: Skladem
Dodací lhůta: Ihned
21 Kč
+ -

Určení: pro I. stupeň

Využití: Hru aplikujeme v hodinách vlastivědy na I. stupni. Stanovené úkoly jsou určeny žákům 4.-5. ročíku. Cílem je, aby se žáci prostřednictvím poezie začali zajímat o jedno z nejpuvabnějších měst naší vlasti – Olomouc.

Směřujeme ke kompetencím - formulovat odpověď, třídit poznatky, spolupracovat, organizovat a řídit vlastní učení, uvádět věci do souvislostí, propojovat do širších celků poznatky z různých vzdělávacích oblastí a na základě toho si vytvářet komplexnější pohled na společenské a kulturní jevy, využívat informační a komunikační technologie pro vyhledávání informací.

Učivo - vlastivěda – moje vlast (regionální dějepis a zeměpis – Olomoucký kraj, město Olomouc), tradice, náboženství – významné osobnosti (Jan Pavel II.); literatura – verš, rým, tvorba poezie, obrazná pojmenování, básník Jiří Wolker; dějepis – kulturní památka, gotika, renesance, barokní sochařství, novodobá architektura, mýtus, orloj, morový sloup, socha; zeměpis – regionální zeměpis; výtvarná výchova – gotika, baroko, renesance, novodobé umění, architektura, socha, kresba (tvorba vlastního návrhu kašny); rodinná výchova – tradiční pokrm, specialita (olomoucké tvarůžky), mezilidské vztahy (sdílení prožitků, obdarovávání); přírodověda – ZOO, zahradnická výstava, zahradnické trhy (FLORA OLOMOUC).

Určení: pro I. stupeň

Využití: Hru aplikujeme v hodinách vlastivědy na I. stupni. Stanovené úkoly jsou určeny žákům 4.-5. ročíku. Cílem je, aby se žáci prostřednictvím poezie začali zajímat o jedno z nejpuvabnějších měst naší vlasti – Olomouc.

Směřujeme ke kompetencím - formulovat odpověď, třídit poznatky, spolupracovat, organizovat a řídit vlastní učení, uvádět věci do souvislostí, propojovat do širších celků poznatky z různých vzdělávacích oblastí a na základě toho si vytvářet komplexnější pohled na společenské a kulturní jevy, využívat informační a komunikační technologie pro vyhledávání informací.

Učivo - vlastivěda – moje vlast (regionální dějepis a zeměpis – Olomoucký kraj, město Olomouc), tradice, náboženství – významné osobnosti (Jan Pavel II.); literatura – verš, rým, tvorba poezie, obrazná pojmenování, básník Jiří Wolker; dějepis – kulturní památka, gotika, renesance, barokní sochařství, novodobá architektura, mýtus, orloj, morový sloup, socha; zeměpis – regionální zeměpis; výtvarná výchova – gotika, baroko, renesance, novodobé umění, architektura, socha, kresba (tvorba vlastního návrhu kašny); rodinná výchova – tradiční pokrm, specialita (olomoucké tvarůžky), mezilidské vztahy (sdílení prožitků, obdarovávání); přírodověda – ZOO, zahradnická výstava, zahradnické trhy (FLORA OLOMOUC).

 
*
*
*