Doprava zdarma  Při objednávce nad 3 500 Kč doprava zdarma.

VYPRODÁNO - Tento produkt již není k dispozici

TC-164.8 Dary a dárky z přírody – léto

Výrobce: INFRA, s.r.o.
Kód: INF02781

  Máme akreditaci Ministerstva školství ČR

  Produkt pečlivě vybraný s odborníky na vzdělávání

Dostupnost: Skladem
Dodací lhůta: Ihned
56 Kč
+ -

Záměr celku: Děti předškolního věku mají k hudbě pozitivní vztah, který je vhodné nenásilně budovat a posilovat. Písně se však mohou stát i motivací k různorodým aktivitám a činnostem s dětmi a být tak průvodcem dětí ve světě hudby a dalšího poznání světa. Lidové písně byly předávány z generace na generaci, bylo by škoda, aby se na ně zapomínalo. Lidová píseň nabízí dětem srozumitelný text a jednoduchou melodii. Vhodně lze pro motivaci využít i lidová říkadla a rozpočitadla.

Činnosti: Zpěv a poslech lidových písní, rytmizace, deklamace, hry melodické, poslech příběhů, diskuse, vyprávění, hry se slovy, tvořivé hry, hry s materiály a předměty, didaktické hry, hry smyslové, hry hudebně-pohybové a pohybové.

Výstupy: Aktivně naslouchat, aktivně používat rytmické nástroje, koordinovat pohyb s rytmem, mít cit pro melodii a zvukomalbu, být komunikativní, pohotově reagovat na otázky, dozvídat se nové věci, chovat se prosociálně, prožívat radost a uvolnění z pohybu s druhými, rozlišovat sluchově hlásky, sladit pohyb se zpěvem, zvládat pěvecké dovednosti, mít základy pro práci s informacemi, sledovat příběh.
 

Záměr celku: Děti předškolního věku mají k hudbě pozitivní vztah, který je vhodné nenásilně budovat a posilovat. Písně se však mohou stát i motivací k různorodým aktivitám a činnostem s dětmi a být tak průvodcem dětí ve světě hudby a dalšího poznání světa. Lidové písně byly předávány z generace na generaci, bylo by škoda, aby se na ně zapomínalo. Lidová píseň nabízí dětem srozumitelný text a jednoduchou melodii. Vhodně lze pro motivaci využít i lidová říkadla a rozpočitadla.

Činnosti: Zpěv a poslech lidových písní, rytmizace, deklamace, hry melodické, poslech příběhů, diskuse, vyprávění, hry se slovy, tvořivé hry, hry s materiály a předměty, didaktické hry, hry smyslové, hry hudebně-pohybové a pohybové.

Výstupy: Aktivně naslouchat, aktivně používat rytmické nástroje, koordinovat pohyb s rytmem, mít cit pro melodii a zvukomalbu, být komunikativní, pohotově reagovat na otázky, dozvídat se nové věci, chovat se prosociálně, prožívat radost a uvolnění z pohybu s druhými, rozlišovat sluchově hlásky, sladit pohyb se zpěvem, zvládat pěvecké dovednosti, mít základy pro práci s informacemi, sledovat příběh.
 

 
*
*
*