Doprava zdarma  Při objednávce nad 3 500 Kč doprava zdarma.

VYPRODÁNO - Tento produkt již není k dispozici

TC-154.10 Včelky

Výrobce: INFRA, s.r.o.
Kód: INF02748

  Máme akreditaci Ministerstva školství ČR

  Produkt pečlivě vybraný s odborníky na vzdělávání

Dostupnost: Skladem
Dodací lhůta: Ihned
70 Kč
+ -

Záměr celku: Tematický celek "Včelky" je složen z dílčích částí, ze kterých si učitelka může jednotlivé činnosti sama vybrat a vytvořit si program podle svých představ a možností. Tematický celek nabízí různé aktivity pro rozvoj prožitkového učení. Děti se tvořivou formou a prostřednictvím rozličných aktivit seznamují se životem včely. Důraz je kladen na rozvoj řečových, pohybových, hudebních, kreativních a výtvarných dovedností děti.

Činnosti: Didaktické hry, poslech, rozhovor, činnosti na rozvoj řečových dovedností, hudebně-pohybové a výtvarné činnosti, didaktické a poznávací hry.

Výstupy: Mít rozvinuté jazykové dovednosti, prožívat radost ze zvládnutého, mít rozvinutou koordinaci celého těla, sladit pohyby těla s rytmem hudby, učit děti vnímat umělecké podněty, umět vyjádřit vlastní představy pomocí hudebních, výtvarných a dramatických schopností, soustředit se záměry na činnost, respektovat pravidla her, uvědomovat si nebezpečí a mít povědomí, jak se chránit.

 

 

 

Záměr celku: Tematický celek "Včelky" je složen z dílčích částí, ze kterých si učitelka může jednotlivé činnosti sama vybrat a vytvořit si program podle svých představ a možností. Tematický celek nabízí různé aktivity pro rozvoj prožitkového učení. Děti se tvořivou formou a prostřednictvím rozličných aktivit seznamují se životem včely. Důraz je kladen na rozvoj řečových, pohybových, hudebních, kreativních a výtvarných dovedností děti.

Činnosti: Didaktické hry, poslech, rozhovor, činnosti na rozvoj řečových dovedností, hudebně-pohybové a výtvarné činnosti, didaktické a poznávací hry.

Výstupy: Mít rozvinuté jazykové dovednosti, prožívat radost ze zvládnutého, mít rozvinutou koordinaci celého těla, sladit pohyby těla s rytmem hudby, učit děti vnímat umělecké podněty, umět vyjádřit vlastní představy pomocí hudebních, výtvarných a dramatických schopností, soustředit se záměry na činnost, respektovat pravidla her, uvědomovat si nebezpečí a mít povědomí, jak se chránit.

 

 

 

 
*
*
*