TC-141.14 Rytířský rok ve školce - Zima

Výrobce: INFRA, s.r.o.
Kód: INF02720
Dodací lhůta: Ihned
98 Kč
decrease increase
Sdílet

Záměr celku: Tento tematický celek je součástí ročního celku Rytířský rok ve školce. Byl sestaven s cílem umět pracovat ve skupině bez projevů rivality a získání smyslu pro plnění pravidelných úkolů formou prožitku (příprava na vstup do školy). Je rozpracován do čtyř ročních období. Název hradu „Kočkov“ a příjmení rytíře „Svojetický“ je odvozeno od jména třídy „Kočky“ a obce „Svojetice“.

Na každý měsíc dostávají děti úkoly od rytíře. Rytíř je předává dětem osobně (spolupráce s bývalým členem šermířského spolku), nebo písemnou formou (dopis). Plnění úkolů probíhá průběžně. Měsíční bloky jsou většinou rozděleny podle zadaných úkolů do týdnů.

Činnosti: Prosociální hry, hudební činnosti, pohybové činnosti, výtvarné a pracovní činnosti, kooperativní činnosti, logopedické hry, smyslové hry, konstruktivní hry, hry s přírodninami, prožitkové učení.

Výstupy: Rozvíjet prosociální chování, dodržovat daná pravidla her a jiných činností, hrát čestně. Vytvářet povědomí o morálních hodnotách, rozvíjet všechny jazykové roviny, učit se zvládat základní pohybové dovednosti, umět využít a zapojit všechny smysly.

 

 

Záměr celku: Tento tematický celek je součástí ročního celku Rytířský rok ve školce. Byl sestaven s cílem umět pracovat ve skupině bez projevů rivality a získání smyslu pro plnění pravidelných úkolů formou prožitku (příprava na vstup do školy). Je rozpracován do čtyř ročních období. Název hradu „Kočkov“ a příjmení rytíře „Svojetický“ je odvozeno od jména třídy „Kočky“ a obce „Svojetice“.

Na každý měsíc dostávají děti úkoly od rytíře. Rytíř je předává dětem osobně (spolupráce s bývalým členem šermířského spolku), nebo písemnou formou (dopis). Plnění úkolů probíhá průběžně. Měsíční bloky jsou většinou rozděleny podle zadaných úkolů do týdnů.

Činnosti: Prosociální hry, hudební činnosti, pohybové činnosti, výtvarné a pracovní činnosti, kooperativní činnosti, logopedické hry, smyslové hry, konstruktivní hry, hry s přírodninami, prožitkové učení.

Výstupy: Rozvíjet prosociální chování, dodržovat daná pravidla her a jiných činností, hrát čestně. Vytvářet povědomí o morálních hodnotách, rozvíjet všechny jazykové roviny, učit se zvládat základní pohybové dovednosti, umět využít a zapojit všechny smysly.

 

 

*
*
*
Filters
Sort
display