TC-136.19 Rytířský rok ve školce

Výrobce: INFRA, s.r.o.
Kód: INF02642
Dodací lhůta: Ihned
133 Kč
decrease increase
Sdílet

Záměr celku: Tento tematický celek je součástí ročního celku Rytířský rok ve školce. Byl sestaven s cílem umět pracovat ve skupině bez projevů rivality a získání smyslu pro plnění pravidelných úkolů formou prožitku (příprava na vstup do školy). Je rozpracován do čtyř ročních období. Název hradu „Kočkov“ a příjmení rytíře „Svojetický“ je odvozeno od jména třídy „Kočky“ a obce „Svojetice“. Na každý měsíc dostávají děti úkoly od rytíře. Rytíř je předává dětem osobně (spolupráce s bývalým členem šermířského spolku) nebo písemnou formou (dopis). Plnění úkolů probíhá průběžně. Měsíční bloky jsou většinou rozděleny podle zadaných úkolů do týdnů.

Činnosti: Prosociální hry, hudební činnosti, pohybové hry, výtvarné a pracovní činnosti, logopedické hry, smyslové hry, hry s přírodninami, prožitkové učení.

Výstupy: Rozvoj prosociálního chování, dodržovat daná pravidla her a jiných činností, hrát čestně, vytvářet povědomí o morálních hodnotách, rozvíjet všechny jazykové roviny, učit se zvládat základní pohybové dovednosti, umět využít a zapojit všechny smysly.

Záměr celku: Tento tematický celek je součástí ročního celku Rytířský rok ve školce. Byl sestaven s cílem umět pracovat ve skupině bez projevů rivality a získání smyslu pro plnění pravidelných úkolů formou prožitku (příprava na vstup do školy). Je rozpracován do čtyř ročních období. Název hradu „Kočkov“ a příjmení rytíře „Svojetický“ je odvozeno od jména třídy „Kočky“ a obce „Svojetice“. Na každý měsíc dostávají děti úkoly od rytíře. Rytíř je předává dětem osobně (spolupráce s bývalým členem šermířského spolku) nebo písemnou formou (dopis). Plnění úkolů probíhá průběžně. Měsíční bloky jsou většinou rozděleny podle zadaných úkolů do týdnů.

Činnosti: Prosociální hry, hudební činnosti, pohybové hry, výtvarné a pracovní činnosti, logopedické hry, smyslové hry, hry s přírodninami, prožitkové učení.

Výstupy: Rozvoj prosociálního chování, dodržovat daná pravidla her a jiných činností, hrát čestně, vytvářet povědomí o morálních hodnotách, rozvíjet všechny jazykové roviny, učit se zvládat základní pohybové dovednosti, umět využít a zapojit všechny smysly.

*
*
*
Filters
Sort
display