Doprava zdarma  Při objednávce nad 3 500 Kč doprava zdarma.

VYPRODÁNO - Tento produkt již není k dispozici

TC-134.4 Příběhy o tom, proč se slaví

Výrobce: INFRA, s.r.o.
Kód: INF02640

  Máme akreditaci Ministerstva školství ČR

  Produkt pečlivě vybraný s odborníky na vzdělávání

Dostupnost: Skladem
Dodací lhůta: Ihned
28 Kč
+ -

Příběhy o tom, proč se slaví mezinárodní dny I

Záměr celku: Každý z nás slaví v průběhu roku svátek a narozeniny. Tyto oslavy patří pouze nám a naší rodině. Přesto v kalendáři nalezneme data svátků, které může na celém světě najednou slavit mnoho lidí, někdy i téměř všichni lidé na celém světě. Příběhy o jednotlivých mezinárodních dnech se stávají nejen motivací pro diskusi a rozhovory s dětmi, ale vybízejí k různorodým aktivitám a činnostem s dětmi a otevírají dětem současně nové obzory pro poznávání světa.

Činnosti:Poslech příběhů, diskuse, vyprávění, komunitní kruh, tvořivé hry, hry s materiály, didaktické hry, hry smyslové, hry pohybové, pozorování, aktivity s PC.

Výstupy: Aktivně naslouchat, být empatický, být komunikativní, být aktivní při tvoření sociálně přijatelných způsobů řešení situace, být ohleduplný, cítit sounáležitost s druhými, dozvídat se nové věci, chovat se prosociálně, mít základy pro práci s informacemi, pomáhat druhým, rozlišovat, co prospívá, nebo škodí zdraví, sledovat příběh, uplatňovat zásady společenského chování a jednání.

Příběhy o tom, proč se slaví mezinárodní dny I

Záměr celku: Každý z nás slaví v průběhu roku svátek a narozeniny. Tyto oslavy patří pouze nám a naší rodině. Přesto v kalendáři nalezneme data svátků, které může na celém světě najednou slavit mnoho lidí, někdy i téměř všichni lidé na celém světě. Příběhy o jednotlivých mezinárodních dnech se stávají nejen motivací pro diskusi a rozhovory s dětmi, ale vybízejí k různorodým aktivitám a činnostem s dětmi a otevírají dětem současně nové obzory pro poznávání světa.

Činnosti:Poslech příběhů, diskuse, vyprávění, komunitní kruh, tvořivé hry, hry s materiály, didaktické hry, hry smyslové, hry pohybové, pozorování, aktivity s PC.

Výstupy: Aktivně naslouchat, být empatický, být komunikativní, být aktivní při tvoření sociálně přijatelných způsobů řešení situace, být ohleduplný, cítit sounáležitost s druhými, dozvídat se nové věci, chovat se prosociálně, mít základy pro práci s informacemi, pomáhat druhým, rozlišovat, co prospívá, nebo škodí zdraví, sledovat příběh, uplatňovat zásady společenského chování a jednání.

 
*
*
*