TC-133.7 Příběhy o dětech a lidech I

Výrobce: INFRA, s.r.o.
Kód: INF02635
Dodací lhůta: Ihned
49 Kč
decrease increase
Sdílet

Příběhy o dětech a lidech I s prvky dramatické výchovy

Záměr celku: Příběhy o dětech a lidech lze využít nejen k předčítání s dětmi, ale především se stanou motivací pro navazující aktivity s dětmi – pro motivovanou komunikaci ve skupině, pro podporu diskuse ve skupině. Mohou sloužit jako pomoc při vytváření pravidel chování a jednání v rámci života v mateřské škole. Příběhy vyprávějí příhody dětí a lidí, které se dějí všude kolem nás. Děti se prostřednictvím příběhů seznámí s dětmi, které jsou občas neposedné, hlučné, nepořádné, nezdvořilé a vlastní zkušeností zjistí, že s podobným chováním se setkají pouze s problémy a potížemi. Děti možná poznají v příbězích sebe, své kamarády. Cílem není zbytečné moralizování, ale poučení se z chyb, třeba i formou humoru, navazujícími aktivitami a společnou diskusí a komunikací s dětmi.

Činnosti: Poslech příběhů, diskuse, vyprávění, komunitní kruh, tvořivé hry, didaktické hry, hry improvizační, smyslové, pohybové a imitační, hudební a rytmické činnosti.

Výstupy: Chápat důležitost vzájemných vztahů, vazeb a pocitu vzájemné sounáležitosti v rámci kolektivu v MŠ, uplatňovat zásady společenského chování a jednání, aktivně naslouchat, být empatický, být komunikativní, prožívat společnou radost, projevovat se tvořivě, sledovat příběh, sladit pohyb a rytmus, zvládnout zacházení s výtvarným materiálem.

Příběhy o dětech a lidech I s prvky dramatické výchovy

Záměr celku: Příběhy o dětech a lidech lze využít nejen k předčítání s dětmi, ale především se stanou motivací pro navazující aktivity s dětmi – pro motivovanou komunikaci ve skupině, pro podporu diskuse ve skupině. Mohou sloužit jako pomoc při vytváření pravidel chování a jednání v rámci života v mateřské škole. Příběhy vyprávějí příhody dětí a lidí, které se dějí všude kolem nás. Děti se prostřednictvím příběhů seznámí s dětmi, které jsou občas neposedné, hlučné, nepořádné, nezdvořilé a vlastní zkušeností zjistí, že s podobným chováním se setkají pouze s problémy a potížemi. Děti možná poznají v příbězích sebe, své kamarády. Cílem není zbytečné moralizování, ale poučení se z chyb, třeba i formou humoru, navazujícími aktivitami a společnou diskusí a komunikací s dětmi.

Činnosti: Poslech příběhů, diskuse, vyprávění, komunitní kruh, tvořivé hry, didaktické hry, hry improvizační, smyslové, pohybové a imitační, hudební a rytmické činnosti.

Výstupy: Chápat důležitost vzájemných vztahů, vazeb a pocitu vzájemné sounáležitosti v rámci kolektivu v MŠ, uplatňovat zásady společenského chování a jednání, aktivně naslouchat, být empatický, být komunikativní, prožívat společnou radost, projevovat se tvořivě, sledovat příběh, sladit pohyb a rytmus, zvládnout zacházení s výtvarným materiálem.

*
*
*
Filters
Sort
display