TC-097.2 Rozvoj prosociálního chování dram. metod.

Výrobce: INFRA, s.r.o.
Dostupnost: Skladem
Kód: INF02349
Dodací lhůta: Ihned
14 Kč
decrease increase
Sdílet

Záměr celku: Formou sociálního a prožitkového učení, pomocí technik dramatické výchovy v dětech rozvíjet prosociální chování a upevňovat pravidla chování ve vztahu k druhému. Tímto se u dětí rozvíjí tvořivé myšlení, učí se záměrně ovlivňovat své chování a pojmenovat emoce.

Činnosti: Rytmizace, zpěv; práce s knihou, encyklopedií; kresba; asociační kruh, narativní pantomima, hra v roli, pohybová improvizace.

Výstupy: Vytváření prosociálních postojů, seznamování s pravidly chování ve vztahu k druhému, rozvoj tvořivosti a tvořivého myšlení, rozvoj smyslového vnímání, získání schopnosti záměrně řídit své chování a ovlivňovat vlastní situaci, rozvoj kooperativních dovedností, rozvoj komunikativních dovedností a kultivovaného projevu.

Záměr celku: Formou sociálního a prožitkového učení, pomocí technik dramatické výchovy v dětech rozvíjet prosociální chování a upevňovat pravidla chování ve vztahu k druhému. Tímto se u dětí rozvíjí tvořivé myšlení, učí se záměrně ovlivňovat své chování a pojmenovat emoce.

Činnosti: Rytmizace, zpěv; práce s knihou, encyklopedií; kresba; asociační kruh, narativní pantomima, hra v roli, pohybová improvizace.

Výstupy: Vytváření prosociálních postojů, seznamování s pravidly chování ve vztahu k druhému, rozvoj tvořivosti a tvořivého myšlení, rozvoj smyslového vnímání, získání schopnosti záměrně řídit své chování a ovlivňovat vlastní situaci, rozvoj kooperativních dovedností, rozvoj komunikativních dovedností a kultivovaného projevu.

*
*
*
Další oblíbené a podobné produkty
Filtry
Sort
display