Výrobce: INFRA, s.r.o.
Dostupnost: Skladem
Kód: INF01766
Dodací lhůta: Ihned
56 Kč
decrease increase
Sdílet

Využití:Tento tematický celek nelze chápat jako úplně konkrétní návrh, jak s dětmi pracovat, ale jako nitku, která vás může vést při práci s dětmi. Ráda bych, aby vám sloužil jako stavebnice, ze které poskládáte svým dětem denní program přímo na míru, s přihlédnutím k tomu, co děti už znají, jakou máte věkovou skupinu a jestli je smíšená (zde je třeba činnosti diferencovat) a co budeme dělat jako další tematický celek. Po „Medvídkovi“ lze plynule navázat plodinami - co se sklízí na poli, pak tradičním posvícením..., nebo můžeme přejít k ovoci (jablíčko)...

Směřujeme ke kompetencím - rozvíjet hrubou a jemnou motoriku (BIO), spoluvytvářet prostředí pohody (PSY), rozvíjet smyslové vnímání, procvičovat mluvidla dětí (PSY), spolupracovat, respektovat (SOC, INT), seznamovat s některými matematickými pojmy (PSY), řadit obrázky dle posloupnosti (PSY, ENV)

Činnosti - poslech pohádky, dramatizace, procvičování mluvidel, výtvarné činnosti, smyslové hry, rozhovory v kruhu, grafomotorika, kognitivní cvičení, pohybové hry

Využití:Tento tematický celek nelze chápat jako úplně konkrétní návrh, jak s dětmi pracovat, ale jako nitku, která vás může vést při práci s dětmi. Ráda bych, aby vám sloužil jako stavebnice, ze které poskládáte svým dětem denní program přímo na míru, s přihlédnutím k tomu, co děti už znají, jakou máte věkovou skupinu a jestli je smíšená (zde je třeba činnosti diferencovat) a co budeme dělat jako další tematický celek. Po „Medvídkovi“ lze plynule navázat plodinami - co se sklízí na poli, pak tradičním posvícením..., nebo můžeme přejít k ovoci (jablíčko)...

Směřujeme ke kompetencím - rozvíjet hrubou a jemnou motoriku (BIO), spoluvytvářet prostředí pohody (PSY), rozvíjet smyslové vnímání, procvičovat mluvidla dětí (PSY), spolupracovat, respektovat (SOC, INT), seznamovat s některými matematickými pojmy (PSY), řadit obrázky dle posloupnosti (PSY, ENV)

Činnosti - poslech pohádky, dramatizace, procvičování mluvidel, výtvarné činnosti, smyslové hry, rozhovory v kruhu, grafomotorika, kognitivní cvičení, pohybové hry

*
*
*
Filters
Sort
display