RŮZ-019.4 Strukturování času a prostoru u dětí

Výrobce: INFRA, s.r.o.
Dostupnost: Skladem
Kód: INF02471
Dodací lhůta: Ihned
28 Kč
decrease increase
Sdílet

Záměr celku: Vytvořit dětem s poruchou ADHD/ADD prostředí umožňující v plné míře rozvíjet všestranně jejich osobnost. Zvládnout nároky na integraci dětí s poruchou ADHD/ADD do kolektivu třídy.

Činnosti: Strukturování a plánování času pro děti s ADHD/ADD, integrace dětí s poruchou ADHD/ADD do kolektivu dětí, způsoby motivace a vedení dětí s ADHD/ADD (tyto činnosti jsou určeny pro učitelku).

Výstupy: Mít rozvinutou představu o struktuře dne, mít rozvinutou schopnost plánovat činnosti, mít rozvinutou představu o prostoru prostředí, v němž se dítě pohybuje, mít rozvinutou schopnost prostorové orientace, uvolňovat napětí a agresi, všestranně rozvíjet kognitivně-emoční složku osobnosti dítěte, být integrovaný do kolektivu dětí.

Záměr celku: Vytvořit dětem s poruchou ADHD/ADD prostředí umožňující v plné míře rozvíjet všestranně jejich osobnost. Zvládnout nároky na integraci dětí s poruchou ADHD/ADD do kolektivu třídy.

Činnosti: Strukturování a plánování času pro děti s ADHD/ADD, integrace dětí s poruchou ADHD/ADD do kolektivu dětí, způsoby motivace a vedení dětí s ADHD/ADD (tyto činnosti jsou určeny pro učitelku).

Výstupy: Mít rozvinutou představu o struktuře dne, mít rozvinutou schopnost plánovat činnosti, mít rozvinutou představu o prostoru prostředí, v němž se dítě pohybuje, mít rozvinutou schopnost prostorové orientace, uvolňovat napětí a agresi, všestranně rozvíjet kognitivně-emoční složku osobnosti dítěte, být integrovaný do kolektivu dětí.

*
*
*
Filtry
Sort
display