ŘŠ-013.7 Jak si rozumíme s RVP III.

Výrobce: INFRA, s.r.o.
Kód: INF02133
Dodací lhůta: Ihned
49 Kč
decrease increase
Sdílet

Záměr celku: Komunikaci s dítětem a především naplňování jeho potřeb jsme se věnovali v předcházející části. Ta dnešní ještě u komunikace s dítětem zůstává a tentokrát se na ni podíváme z pohledu psychosociálních podmínek vzdělávání, které bychom měli průběžně naplňovat. Co si ale máme pod nimi představit?

Klíčové pojmy: Osobní komunikace, funkční komunikace, respektovat druhého, smysluplné požadavky, návyky, efektivní komunikace.

Záměr celku: Komunikaci s dítětem a především naplňování jeho potřeb jsme se věnovali v předcházející části. Ta dnešní ještě u komunikace s dítětem zůstává a tentokrát se na ni podíváme z pohledu psychosociálních podmínek vzdělávání, které bychom měli průběžně naplňovat. Co si ale máme pod nimi představit?

Klíčové pojmy: Osobní komunikace, funkční komunikace, respektovat druhého, smysluplné požadavky, návyky, efektivní komunikace.

*
*
*
Filters
Sort
display