PRV-034.6 Co si představím, když se řekne podzim

Výrobce: INFRA, s.r.o.
Dostupnost: Skladem
Kód: INF01947
Dodací lhůta: Ihned
42 Kč
decrease increase
Sdílet

Určení: pro 3. ročník

Využití: Cílem projektu je, aby žáci na základě svých zkušeností, znalostí a pozorování pojmenovali znaky podzimu, roztřídili je podle zadaných témat a tím si vytvářeli komplexnější pohled na přírodní jevy. Neméně důležitá je i stránka komunikační, kdy žáci v jednotlivých skupinách diskutují o daném problému a svůj názor obhajují vhodnou formou a argumentací. Výstupem je šest plakátů zobrazující podzimní přírodu, zvyky a činnosti dospělých i dětí na podzim. Žáci pracují ve skupinách podle stanovených kritérií. Projekt trvá přibližně pět vyučovacích hodin.

Směřujeme ke kompetencím - vyhledávat a třídit informace, formulovat a vyjadřovat své myšlenky a názory, spolupracovat ve skupině, obhájit svůj názor, rozvíjet vztah k přírodě

Učivo - podzim a vše, co je s tímto ročním obdobím spojeno; rostliny, chování zvířat, počasí, měsíce, práce v zahradě; stříhání, lepení, malování

Určení: pro 3. ročník

Využití: Cílem projektu je, aby žáci na základě svých zkušeností, znalostí a pozorování pojmenovali znaky podzimu, roztřídili je podle zadaných témat a tím si vytvářeli komplexnější pohled na přírodní jevy. Neméně důležitá je i stránka komunikační, kdy žáci v jednotlivých skupinách diskutují o daném problému a svůj názor obhajují vhodnou formou a argumentací. Výstupem je šest plakátů zobrazující podzimní přírodu, zvyky a činnosti dospělých i dětí na podzim. Žáci pracují ve skupinách podle stanovených kritérií. Projekt trvá přibližně pět vyučovacích hodin.

Směřujeme ke kompetencím - vyhledávat a třídit informace, formulovat a vyjadřovat své myšlenky a názory, spolupracovat ve skupině, obhájit svůj názor, rozvíjet vztah k přírodě

Učivo - podzim a vše, co je s tímto ročním obdobím spojeno; rostliny, chování zvířat, počasí, měsíce, práce v zahradě; stříhání, lepení, malování

*
*
*
Filtry
Sort
display