Doprava zdarma  Při objednávce nad 3 500 Kč doprava zdarma.

VYPRODÁNO - Tento produkt již není k dispozici

PRJ-047.9 "Duha" - projekt

Výrobce: INFRA, s.r.o.
Kód: INF02651

  Máme akreditaci Ministerstva školství ČR

  Produkt pečlivě vybraný s odborníky na vzdělávání

Dostupnost: Skladem
Dodací lhůta: Ihned
63 Kč
+ -

Záměr celku: Celek je složen z integrovaných bloků, které lze dobře využít na konec jarního a začátek letního období. Didaktický blok je koncipován k využití dramatických metod, se kterými se děti seznámí prostřednictvím pohádky „Duha“, která je rozdělena do dalších barevných pohádek. S každou pohádkou se pracuje jeden den a na ni navazuje další pohádka, která je pokračováním děje předcházející pohádky. Učitelky se seznámí s osnovou a strukturou dramatické hry, kde se děti učí zkušeností. Tento projekt je nabídkou pro učitelky v mateřské škole v oblasti prožitkového učení.

Činnosti: Dramatické hry, poslechové činnosti, činnosti na rozvoj řečových dovedností, hudebně pohybové a výtvarné činnosti.

Výstupy: Mít rozvinuté jazykové a dramatické dovednosti, podporovat prožívání radosti ze zvládnutého, mít rozvinutou koordinaci a další pohyby těla, umět sladit pohyby těla s rytmem hudby, učit děti vnímat umělecké podněty, zvládat vyjádření vlastních představ pomocí hudebních a výtvarných schopností.

Záměr celku: Celek je složen z integrovaných bloků, které lze dobře využít na konec jarního a začátek letního období. Didaktický blok je koncipován k využití dramatických metod, se kterými se děti seznámí prostřednictvím pohádky „Duha“, která je rozdělena do dalších barevných pohádek. S každou pohádkou se pracuje jeden den a na ni navazuje další pohádka, která je pokračováním děje předcházející pohádky. Učitelky se seznámí s osnovou a strukturou dramatické hry, kde se děti učí zkušeností. Tento projekt je nabídkou pro učitelky v mateřské škole v oblasti prožitkového učení.

Činnosti: Dramatické hry, poslechové činnosti, činnosti na rozvoj řečových dovedností, hudebně pohybové a výtvarné činnosti.

Výstupy: Mít rozvinuté jazykové a dramatické dovednosti, podporovat prožívání radosti ze zvládnutého, mít rozvinutou koordinaci a další pohyby těla, umět sladit pohyby těla s rytmem hudby, učit děti vnímat umělecké podněty, zvládat vyjádření vlastních představ pomocí hudebních a výtvarných schopností.

 
*
*
*