PRJ-043.15 Plavba za pokladem - 1. část

Výrobce: INFRA, s.r.o.
Kód: INF02477
Dodací lhůta: Ihned
105 Kč
decrease increase
Sdílet

Záměr celku: Celoroční třídní projekt využijeme při práci s 5-6letými dětmi v MŠ. Navozením atmosféry při hře a ucelenou motivací vedeme děti ke kamarádství, toleranci, k podpoře skupinové činnosti, k rozvíjení dětské tvořivosti a fantazie a k poznání, že je zajímavé dozvídat se nové věci a využívat zkušenosti k učení. Skládá se z 12 integrovaných bloků, které jsou propojeny hrou na námořníky a obsahují aktivity ze všech vzdělávacích oblastí dětí předškolního věku. V 1. části najdete 6 integrovaných bloků, v příští aktualizaci vyjde 2. část projektu, dalších 6 integrovaných bloků.

Činnosti: Tvořivá dramatika, prožitkové učení, výtvarné a pracovní činnosti, hudební, jazykové a pohybové činnosti, činnosti podporující sociální vztahy, kooperační učení.

Výstupy: Zvládat jemnou motoriku a ovládat koordinaci ruky a oka, vyjadřovat svou představivost a fantazii v tvořivých činnostech (konstruktivních, výtvarných, hudebních, pohybových, dramatických), spolupracovat s ostatními, mít povědomí o širším společenském, věcném, přírodním, kulturním i technickém prostředí i jeho dění v rozsahu praktických zkušeností a dostupných praktických ukázek v okolí dítěte, dodržovat pravidla her a jiných činností.

Záměr celku: Celoroční třídní projekt využijeme při práci s 5-6letými dětmi v MŠ. Navozením atmosféry při hře a ucelenou motivací vedeme děti ke kamarádství, toleranci, k podpoře skupinové činnosti, k rozvíjení dětské tvořivosti a fantazie a k poznání, že je zajímavé dozvídat se nové věci a využívat zkušenosti k učení. Skládá se z 12 integrovaných bloků, které jsou propojeny hrou na námořníky a obsahují aktivity ze všech vzdělávacích oblastí dětí předškolního věku. V 1. části najdete 6 integrovaných bloků, v příští aktualizaci vyjde 2. část projektu, dalších 6 integrovaných bloků.

Činnosti: Tvořivá dramatika, prožitkové učení, výtvarné a pracovní činnosti, hudební, jazykové a pohybové činnosti, činnosti podporující sociální vztahy, kooperační učení.

Výstupy: Zvládat jemnou motoriku a ovládat koordinaci ruky a oka, vyjadřovat svou představivost a fantazii v tvořivých činnostech (konstruktivních, výtvarných, hudebních, pohybových, dramatických), spolupracovat s ostatními, mít povědomí o širším společenském, věcném, přírodním, kulturním i technickém prostředí i jeho dění v rozsahu praktických zkušeností a dostupných praktických ukázek v okolí dítěte, dodržovat pravidla her a jiných činností.

*
*
*
Filters
Sort
display