Doprava zdarma  Při objednávce nad 3 500 Kč doprava zdarma.

VYPRODÁNO - Tento produkt již není k dispozici

PRJ-042.4 Lesní království skřítka Eliandra

Výrobce: INFRA, s.r.o.
Kód: INF02508

  Máme akreditaci Ministerstva školství ČR

  Produkt pečlivě vybraný s odborníky na vzdělávání

Dostupnost: Skladem
Dodací lhůta: Ihned
28 Kč
+ -

Záměr celku: Hlavním cílem projektu je vést děti prožitkovými činnostmi k pozitivnímu vztahu k přírodě. Na vycházkách v podnětném přírodním (především lesním) prostředí provází děti jako motivační prvek skřítek Eliandr. Děti se seznamují s rostlinnou a živočišnou přírodou, učí se vnímat, že živá a neživá příroda spolu úzce souvisí. Vlastními prožitky získávají děti poznatky o lese, učí se vnímat přírodu všemi smysly a především jsou vedeny k ohleduplnému chování v lese. Získané poznatky prostřednictvím vlastních prožitků si děti upevní následnými činnostmi v mateřské škole – například výtvarnými.

Činnosti: Rozhovor s dětmi, kognitivní činnosti (hledání a objevování odpovědí na dané otázky), přímé pozorování přírodních jevů, smyslové hry, hry s přírodninami, experimentování s přírodninami, pohybové hry, environmentální činnosti, výtvarné a tvořivé činnosti.

Výstupy: Prostřednictvím vlastního prožitku získat pozitivní vztah k přírodě a poznatky o světě, vnímat přírodu všemi smysly, chovat se ohleduplně k živé i neživé přírodě.

Záměr celku: Hlavním cílem projektu je vést děti prožitkovými činnostmi k pozitivnímu vztahu k přírodě. Na vycházkách v podnětném přírodním (především lesním) prostředí provází děti jako motivační prvek skřítek Eliandr. Děti se seznamují s rostlinnou a živočišnou přírodou, učí se vnímat, že živá a neživá příroda spolu úzce souvisí. Vlastními prožitky získávají děti poznatky o lese, učí se vnímat přírodu všemi smysly a především jsou vedeny k ohleduplnému chování v lese. Získané poznatky prostřednictvím vlastních prožitků si děti upevní následnými činnostmi v mateřské škole – například výtvarnými.

Činnosti: Rozhovor s dětmi, kognitivní činnosti (hledání a objevování odpovědí na dané otázky), přímé pozorování přírodních jevů, smyslové hry, hry s přírodninami, experimentování s přírodninami, pohybové hry, environmentální činnosti, výtvarné a tvořivé činnosti.

Výstupy: Prostřednictvím vlastního prožitku získat pozitivní vztah k přírodě a poznatky o světě, vnímat přírodu všemi smysly, chovat se ohleduplně k živé i neživé přírodě.

*
*
*