Doprava zdarma  Při objednávce nad 3 500 Kč doprava zdarma.

VYPRODÁNO - Tento produkt již není k dispozici

PRJ-040.8 Tajemný kufr - 3. část

Výrobce: INFRA, s.r.o.
Kód: INF02515

  Máme akreditaci Ministerstva školství ČR

  Produkt pečlivě vybraný s odborníky na vzdělávání

Dostupnost: Skladem
Dodací lhůta: Ihned
56 Kč
+ -

Záměr celku: Hodinky a budíčky natahují ručičky Třetí část projektu Můj tajemný kufr z půdy navazuje na první dvě části vydané v předchozích aktualizacích pod tématy Není bota jako bota a Koukání na parádní klobouk. Jednotlivá témata se mohou použít samostatně nebo jako dlouhodobý propojený projekt. I toto téma vychází z prožitků dětí po návštěvě staré půdy v historickém domě staré zástavby města.

Činnosti: Dramatické, sluchové a pohybové hry, výtvarné tvoření, reprodukce říkadel, zpěv písní, pohybová chvilka, sestavování ostrova, práce s příběhem.

Výstupy: Podporovat pracovní činnosti a tvořivost, samostatnost, sebedůvěru dětí, přicházet s vlastními nápady, respektovat a přijímat druhé, rozvíjet komunikační a pohybové dovednosti, rozvíjet soustředění a pozornost dítěte, souvislé vyjadřování, tvořivé myšlení, rozvíjet tvořivost a fantazii, řešit problémy, soustředit se na činnost a udržet pozornost, spoluvytvářet prostředí pohody, těšit se z příjemných zážitků, uplatňovat svá přání s ohledem na druhého, vytvářet přátelské vztahy, uvědomovat si citové prožitky, vyjadřovat myšlenky a nápady, zachycovat skutečnosti a své představy, rozvíjet smysl pro rytmus a tempo.

Záměr celku: Hodinky a budíčky natahují ručičky Třetí část projektu Můj tajemný kufr z půdy navazuje na první dvě části vydané v předchozích aktualizacích pod tématy Není bota jako bota a Koukání na parádní klobouk. Jednotlivá témata se mohou použít samostatně nebo jako dlouhodobý propojený projekt. I toto téma vychází z prožitků dětí po návštěvě staré půdy v historickém domě staré zástavby města.

Činnosti: Dramatické, sluchové a pohybové hry, výtvarné tvoření, reprodukce říkadel, zpěv písní, pohybová chvilka, sestavování ostrova, práce s příběhem.

Výstupy: Podporovat pracovní činnosti a tvořivost, samostatnost, sebedůvěru dětí, přicházet s vlastními nápady, respektovat a přijímat druhé, rozvíjet komunikační a pohybové dovednosti, rozvíjet soustředění a pozornost dítěte, souvislé vyjadřování, tvořivé myšlení, rozvíjet tvořivost a fantazii, řešit problémy, soustředit se na činnost a udržet pozornost, spoluvytvářet prostředí pohody, těšit se z příjemných zážitků, uplatňovat svá přání s ohledem na druhého, vytvářet přátelské vztahy, uvědomovat si citové prožitky, vyjadřovat myšlenky a nápady, zachycovat skutečnosti a své představy, rozvíjet smysl pro rytmus a tempo.

 
*
*
*