PRJ-038.5 Tajemný kufr - 1. část

Výrobce: INFRA, s.r.o.
Dostupnost: Skladem
Kód: INF02466
Dodací lhůta: Ihned
35 Kč
decrease increase
Sdílet

Záměr celku: Zajímavé a neotřelé téma vycházející z prožitků dětí z návštěvy staré půdy v historickém domě staré zástavby města. Po objevení staré truhly plné zajímavých věcí, které kdysi sloužily lidem k užitku, ale dnes už jen ke vzpomínkám, jsme začali rozehrávat příběhy z jejich života. Hra s předměty otevírá možnosti pro pohybovou improvizaci a představivost vycházející z dětské spontaneity.

Činnosti: Dramatická hra, poslech, reprodukce, prožitkový výlet na starou půdu, vymýšlení příběhů, výtvarné a pracovní činnosti, práce s pracovními listy, vyjadřování svých pocitů, prožitkové a tvořivé činnosti.

Výstupy: Podporovat pracovní činnosti a tvořivost, samostatnost, sebedůvěru dětí, přicházet s vlastními nápady, respektovat a přijímat druhé, rozvíjet komunikační a pohybové dovednosti, rozvíjet soustředění a pozornost dítěte, souvislé vyjadřování, tvořivé myšlení, rozvíjet tvořivost a fantazii, řešit problémy, soustředit se na činnost a udržet pozornost, spoluvytvářet prostředí pohody, těšit se z příjemných zážitků, uplatňovat svá přání s ohledem na druhého, vytvářet přátelské vztahy, uvědomovat si citové prožitky, vyjadřovat myšlenky a nápady, zachycovat skutečnosti a své představy.

Záměr celku: Zajímavé a neotřelé téma vycházející z prožitků dětí z návštěvy staré půdy v historickém domě staré zástavby města. Po objevení staré truhly plné zajímavých věcí, které kdysi sloužily lidem k užitku, ale dnes už jen ke vzpomínkám, jsme začali rozehrávat příběhy z jejich života. Hra s předměty otevírá možnosti pro pohybovou improvizaci a představivost vycházející z dětské spontaneity.

Činnosti: Dramatická hra, poslech, reprodukce, prožitkový výlet na starou půdu, vymýšlení příběhů, výtvarné a pracovní činnosti, práce s pracovními listy, vyjadřování svých pocitů, prožitkové a tvořivé činnosti.

Výstupy: Podporovat pracovní činnosti a tvořivost, samostatnost, sebedůvěru dětí, přicházet s vlastními nápady, respektovat a přijímat druhé, rozvíjet komunikační a pohybové dovednosti, rozvíjet soustředění a pozornost dítěte, souvislé vyjadřování, tvořivé myšlení, rozvíjet tvořivost a fantazii, řešit problémy, soustředit se na činnost a udržet pozornost, spoluvytvářet prostředí pohody, těšit se z příjemných zážitků, uplatňovat svá přání s ohledem na druhého, vytvářet přátelské vztahy, uvědomovat si citové prožitky, vyjadřovat myšlenky a nápady, zachycovat skutečnosti a své představy.

*
*
*
Filters
Sort
display