Doprava zdarma  Při objednávce nad 3 500 Kč doprava zdarma.

VYPRODÁNO - Tento produkt již není k dispozici

POZ-096.10 Hry pro rozvoj předmat. představ u dětí

Výrobce: INFRA, s.r.o.
Kód: INF02786

  Máme akreditaci Ministerstva školství ČR

  Produkt pečlivě vybraný s odborníky na vzdělávání

Dostupnost: Skladem
Dodací lhůta: Ihned
70 Kč
+ -

Hry pro rozvoj předmatematických představ dětí předškolního věku III Záměr celku: Jedná se o soubor herních aktivit, který u dětí podporuje nenásilné poznávání prvních předmatematických vědomostí dovedností. Pomocí jednoduchých motivačních říkanek, známých předmětů a manipulace s nimi se děti učí vnímat základní matematické souvislosti, rozeznávat barvy a základní geometrické tvary, orientovat se v počtu předmětů, porovnávat velikost, záměrně se soustředit na danou činnost a postupovat podle instrukcí. Nabízené činnosti pomáhají u dětí rozvíjet koordinaci ruky a oka, jemnou motoriku, smyslové vnímání, představivost a tvořivost.

Činnosti: Rozlišování barev a tvarů, třídění předmětů; určování počtu, řazení předmětů dle zadaných kritérií; trénování paměti; koordinace ruky a oka, grafomotorické činnosti; motivační říkanky.

Výstupy: Chápat elementární číselné pojmy; rozpoznávat základní rovinné útvary (čtverec, kruh, trojúhelník); přiřazovat velikost pomocí porovnávání; naučit se nazpaměť krátké texty; záměrně se soustředit na danou činnost, postupovat podle instrukcí.

Hry pro rozvoj předmatematických představ dětí předškolního věku III Záměr celku: Jedná se o soubor herních aktivit, který u dětí podporuje nenásilné poznávání prvních předmatematických vědomostí dovedností. Pomocí jednoduchých motivačních říkanek, známých předmětů a manipulace s nimi se děti učí vnímat základní matematické souvislosti, rozeznávat barvy a základní geometrické tvary, orientovat se v počtu předmětů, porovnávat velikost, záměrně se soustředit na danou činnost a postupovat podle instrukcí. Nabízené činnosti pomáhají u dětí rozvíjet koordinaci ruky a oka, jemnou motoriku, smyslové vnímání, představivost a tvořivost.

Činnosti: Rozlišování barev a tvarů, třídění předmětů; určování počtu, řazení předmětů dle zadaných kritérií; trénování paměti; koordinace ruky a oka, grafomotorické činnosti; motivační říkanky.

Výstupy: Chápat elementární číselné pojmy; rozpoznávat základní rovinné útvary (čtverec, kruh, trojúhelník); přiřazovat velikost pomocí porovnávání; naučit se nazpaměť krátké texty; záměrně se soustředit na danou činnost, postupovat podle instrukcí.

 
*
*
*