POZ-084.3 Malí vědci: Pokusy se vzduchem

Výrobce: INFRA, s.r.o.
Kód: INF02734
Dodací lhůta: Ihned
21 Kč
decrease increase
Sdílet

Záměr celku: Příspěvek je zaměřený na rozvoj přírodovědného vzdělávání prostřednictvím zážitkové a projektivní metody. Nabízí několik jednoduchých, ale pro děti atraktivních pokusů na téma vzduch a oxid uhličitý. Vzduch je pro celý náš život nezbytný a atmosférický tlak ovlivňuje řadu fyzikálních jevů. Pro děti je velmi těžké uvědomovat si jeho vliv i význam, protože ho přímo nevidíme. Proto vybíráme pokusy, které jsou pro děti atraktivní, názorné a poměrně snadno pochopitelné. Snažíme se, aby si uvědomily, že vzduch zdaleka není „nic“, ale naopak je všude kolem nás, což pomocí jednoduchých pokusů dětem dokážeme. Vzduch není dokonale stlačitelný, a proto ho s využitím vody můžeme „vidět“.

Činnosti: Experimentální hry a pokusy, grafické záznamy získaných poznatků i hypotéz, kooperativní činnosti, modelování, manipulace a experiment s materiálem.

Výstupy: Aktivně naslouchat, přicházet s vlastními nápady, vyjadřovat myšlenky a nápady, spolupracovat, experimentovat; myslet kreativně, popsat situaci, rozvíjet logické myšlení; odhalovat podstatné znaky a vlastnosti, získávat další poznatky o přírodě; rozvíjet soustředění a pozornost dítěte; rozvíjet jemnou motoriku.

 

 

Záměr celku: Příspěvek je zaměřený na rozvoj přírodovědného vzdělávání prostřednictvím zážitkové a projektivní metody. Nabízí několik jednoduchých, ale pro děti atraktivních pokusů na téma vzduch a oxid uhličitý. Vzduch je pro celý náš život nezbytný a atmosférický tlak ovlivňuje řadu fyzikálních jevů. Pro děti je velmi těžké uvědomovat si jeho vliv i význam, protože ho přímo nevidíme. Proto vybíráme pokusy, které jsou pro děti atraktivní, názorné a poměrně snadno pochopitelné. Snažíme se, aby si uvědomily, že vzduch zdaleka není „nic“, ale naopak je všude kolem nás, což pomocí jednoduchých pokusů dětem dokážeme. Vzduch není dokonale stlačitelný, a proto ho s využitím vody můžeme „vidět“.

Činnosti: Experimentální hry a pokusy, grafické záznamy získaných poznatků i hypotéz, kooperativní činnosti, modelování, manipulace a experiment s materiálem.

Výstupy: Aktivně naslouchat, přicházet s vlastními nápady, vyjadřovat myšlenky a nápady, spolupracovat, experimentovat; myslet kreativně, popsat situaci, rozvíjet logické myšlení; odhalovat podstatné znaky a vlastnosti, získávat další poznatky o přírodě; rozvíjet soustředění a pozornost dítěte; rozvíjet jemnou motoriku.

 

 

*
*
*
Filters
Sort
display