Pohádkový kufřík pro rozvoj řeči, sluchového vnímání, hry a zábavu
Záměr celku: Příspěvek nabízí možnosti pro využití netradiční a nápadité pomůcky „Pohádkový kufřík“. Je inspirací pro nové aktivity se zajímavou pomůckou. Vybízí k tomu, aby se pedagog neobával uplatnit svůj tvořivý přístup při netradičním využití pomůcky. Především hodnotné, kvalitně zpracované pomůcky by měly mít v MŠ své místo a měli bychom se naučit je využívat kreativně. K podobnému přístupu by pedagog měl vést i děti.
Činnosti: Hry se slovy, hádanky, hry nápodobové a námětové, hry pro rozvoj smyslového vnímání.
Výstupy: Mít rozvinuté komunikační dovednosti, aktivně naslouchat, umět vyjadřovat své myšlenky a nápady, koncentrovat pozornost, prožívat radost ze hry, spolupracovat, rozvíjet prosociální chování, umět využít a zapojit většinu smyslů, sledovat příběh.