POZ-034.2 Podzimní putování se skřítkem

Výrobce: INFRA, s.r.o.
Dostupnost: Skladem
Kód: INF01308
Dodací lhůta: Ihned
14 Kč
decrease increase
Sdílet

Využití: Zejména pro: - rozvoj pohybové aktivity dětí, - poznávání a pozorování rostlin a živočichů v přírodě, - vnímání základních znaků podzimu, - vytváření kladného vztahu ke všemu živému, - výcvik zrakového vnímání - zahrnující poznávání barev, tvarů, velikosti, prostorovou orientaci, - výcvik sluchového analyzátoru se zaměřením na poznání, určení druhu zvuku a vzdálenosti a směru zvuku, - výcvik hmatového a kinestetického vnímání se zaměřením na poznávání teploty, velikosti předmětů, jejich povrchu a hmotnosti, - výcvik čichového vnímání se zaměřením na rozlišení vůně na příjemnou a nepříjemnou, - výcvik chuťového vnímání na příjemnou a nepříjemnou chuť, - rozvoj estetického cítění, správného chování a vystupování

Směřujeme ke kompetencím - vnímat pomocí všech smyslů (BIO), záměrně se soustředit (PSY), odhadovat podstatné znaky a charakteristické rysy (PSY), prožívat radost ze zvládnutého a poznaného (PSY), respektovat a spolupracovat (SOC, INT), osvojit si elementární poznatky o přírodě (ENV)

Činnosti - poznávání a pozorování života v přírodě, práce s lupou, práce s paletkou, pohybové hry, frotáž, smyslové hry

Využití: Zejména pro: - rozvoj pohybové aktivity dětí, - poznávání a pozorování rostlin a živočichů v přírodě, - vnímání základních znaků podzimu, - vytváření kladného vztahu ke všemu živému, - výcvik zrakového vnímání - zahrnující poznávání barev, tvarů, velikosti, prostorovou orientaci, - výcvik sluchového analyzátoru se zaměřením na poznání, určení druhu zvuku a vzdálenosti a směru zvuku, - výcvik hmatového a kinestetického vnímání se zaměřením na poznávání teploty, velikosti předmětů, jejich povrchu a hmotnosti, - výcvik čichového vnímání se zaměřením na rozlišení vůně na příjemnou a nepříjemnou, - výcvik chuťového vnímání na příjemnou a nepříjemnou chuť, - rozvoj estetického cítění, správného chování a vystupování

Směřujeme ke kompetencím - vnímat pomocí všech smyslů (BIO), záměrně se soustředit (PSY), odhadovat podstatné znaky a charakteristické rysy (PSY), prožívat radost ze zvládnutého a poznaného (PSY), respektovat a spolupracovat (SOC, INT), osvojit si elementární poznatky o přírodě (ENV)

Činnosti - poznávání a pozorování života v přírodě, práce s lupou, práce s paletkou, pohybové hry, frotáž, smyslové hry

*
*
*
Filters
Sort
display