Doprava zdarma  Při objednávce nad 3 500 Kč doprava zdarma.

VYPRODÁNO - Tento produkt již není k dispozici

PKT-027.2 PET víčkohraní

Výrobce: INFRA, s.r.o.
Kód: INF02831

  Máme akreditaci Ministerstva školství ČR

  Produkt pečlivě vybraný s odborníky na vzdělávání

Dostupnost: Skladem
Dodací lhůta: Ihned
28 Kč
+ -

Záměr celku: Téma PET víčkohraní nás zavede do oblasti, jež je velmi aktuální v každé době. Tato oblast byla aktuální i před několika lety, je aktuální dnes a bude zcela jistě aktuální i za pár let – oblast ekologie, ochrany životního prostředí. Již od útlého věku, tedy již v MŠ, je velmi důležité děti s tímto tématem seznamovat tak, aby si vybudovaly k přírodě kladný vztah. Děti je třeba učit poznávat a chápat, že lidská činnost může životní prostředí chránit, ale také poškozovat. Již to, že ve třídě MŠ nevhazujeme odpad pouze do jednoho koše, nýbrž recyklujeme, či to, že si na školní zahradě s dětmi založíme kompost, vytvoříme záhonky, učí děti starosti o přírodu. Následující kapitola pracuje s odpadovým materiálem jakožto s materiálem vhodným k dalšímu využití. Jejím cílem je pokusit se dětem přiblížit formou pracovně-výtvarných aktivit a následných her, že odpad nemusí patřit ihned do popelnice či kontejneru, ale může být také vhodnou surovinou k dalšímu zpracování. Přidanou hodnotou je dětem při výrobě různorodých pomůcek z odpadového materiálu rozvoj jemné motoriky, tvořivosti, zrakového vnímání, zručnosti… Navíc pomůcky a výrobky, jež si děti pro další aktivity vytvoří samy, patří k těm nejmilejším a nejvíce opečovávaným.

Činnosti: Tvorba rumba koule; paměťové hry; využití plastů k tvorbě pomůcek; tvorba pomůcek.

Výstupy: Seznámit se s technikou kašírování; rozvíjet zrakové vnímání; chránit životní prostředí; rozvíjet jemnou motoriku, zručnost.

Záměr celku: Téma PET víčkohraní nás zavede do oblasti, jež je velmi aktuální v každé době. Tato oblast byla aktuální i před několika lety, je aktuální dnes a bude zcela jistě aktuální i za pár let – oblast ekologie, ochrany životního prostředí. Již od útlého věku, tedy již v MŠ, je velmi důležité děti s tímto tématem seznamovat tak, aby si vybudovaly k přírodě kladný vztah. Děti je třeba učit poznávat a chápat, že lidská činnost může životní prostředí chránit, ale také poškozovat. Již to, že ve třídě MŠ nevhazujeme odpad pouze do jednoho koše, nýbrž recyklujeme, či to, že si na školní zahradě s dětmi založíme kompost, vytvoříme záhonky, učí děti starosti o přírodu. Následující kapitola pracuje s odpadovým materiálem jakožto s materiálem vhodným k dalšímu využití. Jejím cílem je pokusit se dětem přiblížit formou pracovně-výtvarných aktivit a následných her, že odpad nemusí patřit ihned do popelnice či kontejneru, ale může být také vhodnou surovinou k dalšímu zpracování. Přidanou hodnotou je dětem při výrobě různorodých pomůcek z odpadového materiálu rozvoj jemné motoriky, tvořivosti, zrakového vnímání, zručnosti… Navíc pomůcky a výrobky, jež si děti pro další aktivity vytvoří samy, patří k těm nejmilejším a nejvíce opečovávaným.

Činnosti: Tvorba rumba koule; paměťové hry; využití plastů k tvorbě pomůcek; tvorba pomůcek.

Výstupy: Seznámit se s technikou kašírování; rozvíjet zrakové vnímání; chránit životní prostředí; rozvíjet jemnou motoriku, zručnost.

 
*
*
*