OV-039.1 Co máme společné a co rozdílné?

Výrobce: INFRA, s.r.o.
Kód: INF02367
Dodací lhůta: Ihned
7 Kč
decrease increase
Sdílet

Určení: pro 6. - 9. ročník

Využití: Aktivitu je možné využít při rozhovorech o podobných a rozdílných vlastnostech, při prohlubování vědomostí o jiných národnostech a menšinách, při rozvoji komunikačních dovedností, rozvoji tolerance a akceptování různorodosti. Lze ji využít jak v osobnostní a sociální výchově, etické výchově, případně v třídnické hodině, jestliže jsou ve třídě děti jiných národností a etnik, tak i při výchově k toleranci a snášenlivosti. Cíl: Vnímání společného a rozdílného, vést žáky k poznávání společných vlastností s jinými národnostmi a menšinami. Učivo: Propojování národní a evropské identity.

Směřujeme ke kompetencím - formulovat argumenty, chápat rozdíly, chovat se ohleduplně, kriticky myslet, porovnávat

Učivo - členové společnosti, mezilidské vztahy, národnost, podmínky soužití, vlastnosti lidí

Určení: pro 6. - 9. ročník

Využití: Aktivitu je možné využít při rozhovorech o podobných a rozdílných vlastnostech, při prohlubování vědomostí o jiných národnostech a menšinách, při rozvoji komunikačních dovedností, rozvoji tolerance a akceptování různorodosti. Lze ji využít jak v osobnostní a sociální výchově, etické výchově, případně v třídnické hodině, jestliže jsou ve třídě děti jiných národností a etnik, tak i při výchově k toleranci a snášenlivosti. Cíl: Vnímání společného a rozdílného, vést žáky k poznávání společných vlastností s jinými národnostmi a menšinami. Učivo: Propojování národní a evropské identity.

Směřujeme ke kompetencím - formulovat argumenty, chápat rozdíly, chovat se ohleduplně, kriticky myslet, porovnávat

Učivo - členové společnosti, mezilidské vztahy, národnost, podmínky soužití, vlastnosti lidí

*
*
*
Filters
Sort
display