Výrobce: INFRA, s.r.o.
Dostupnost: Skladem
Kód: INF01520
Dodací lhůta: Ihned
14 Kč
decrease increase
Sdílet

Určení: pro 4. - 9. ročník

Využití: Určitě každý z učitelů ví, kolik úsilí a času ho stojí neustálé připomínání dodržování základních pravidel ve škole (např. chystání věcí, zapomínání, chování…), která jsou základem příjemné a úspěšné práce v každé třídě. Chtěla bych vás seznámit s jednou z možností, jak se pokusit s žáky vytvořit nenásilnou formou vlastní řád třídy. Předpokladem úspěchu této metody je získání důvěry žáků. Během činností by měl být učitel velmi taktní - respektovat názory žáků, neshazovat je, neironizovat… K žádným odpovědím by neměl být žák nucen. Žákovo sdělení je jeho svobodná vůle. Sám si rozhodne, zda chce svůj názor sdělit ostatním.

Směřujeme ke kompetencím - ctít pravidla, být aktivní, diskutovat, formulovat názor, spolupracovat

Učivo - demokracie, řád, pravidla, hlasování, parlament

Určení: pro 4. - 9. ročník

Využití: Určitě každý z učitelů ví, kolik úsilí a času ho stojí neustálé připomínání dodržování základních pravidel ve škole (např. chystání věcí, zapomínání, chování…), která jsou základem příjemné a úspěšné práce v každé třídě. Chtěla bych vás seznámit s jednou z možností, jak se pokusit s žáky vytvořit nenásilnou formou vlastní řád třídy. Předpokladem úspěchu této metody je získání důvěry žáků. Během činností by měl být učitel velmi taktní - respektovat názory žáků, neshazovat je, neironizovat… K žádným odpovědím by neměl být žák nucen. Žákovo sdělení je jeho svobodná vůle. Sám si rozhodne, zda chce svůj názor sdělit ostatním.

Směřujeme ke kompetencím - ctít pravidla, být aktivní, diskutovat, formulovat názor, spolupracovat

Učivo - demokracie, řád, pravidla, hlasování, parlament

*
*
*
Filters
Sort
display