Doprava zdarma  Při objednávce nad 3 500 Kč doprava zdarma.

VYPRODÁNO - Tento produkt již není k dispozici

Není hláska jako hláska

Výrobce: PORTÁL, s.r.o.
Kód: ARD00627

  Máme akreditaci Ministerstva školství ČR

  Produkt pečlivě vybraný s odborníky na vzdělávání

Dostupnost: Skladem
Dodací lhůta: 2-5 dní
145 Kč
+ -

Pracovní listy pro rozvoj fonematického sluchu

Pracovní sešit je určen předškolním dětem, které mají problémy se sluchovou diferenciací. Jejich řeč je hůře srozumitelná pro mnohočetnou dyslalii neboli patlavost. Tyto děti mluví často rychle, bez sluchové kontroly, nedokážou opravit svůj vlastní nesprávný řečový projev. Nepoužívají hlásky, které se již u logopeda naučily.

Pokud se schopnost fonematického uvědomování nerozvine ještě před vlastním nácvikem čtení, velmi často se problémy ve škole projeví jako obtíže v počátečním čtení až neschopnost naučit se číst. Většina normálně se vyvíjejících dětí si osvojí tuto schopnost sama od sebe, když se učí číst. To neplatí u rizikových dětí, zejména ne u dětí s rizikem SPU. Trénink jazykových schopností podstatně zlepšuje výkony ve čtení, snižuje riziko vzniku SPU a v neposlední řadě zlepšuje výslovnost dětí, zlepšuje schopnost opravit svůj řečový projev, rozlišit podobné hlásky a adekvátně je použít v řeči.


Mgr. Kateřina Slezáková vystudovala PedF UK, obor speciální pedagogika se zaměřením na logopedii a surdopedii. Pracovala jako klinická logopedka na poliklinice v Dobříši, v Jedličkově ústavu pro tělesně postižené a na poliklinice v Čumpelíkově ulici v Praze 8, kde působí dosud. V praxi je od roku 1995.

Počet stran 64, vazba brožovaná

Pracovní listy pro rozvoj fonematického sluchu

Pracovní sešit je určen předškolním dětem, které mají problémy se sluchovou diferenciací. Jejich řeč je hůře srozumitelná pro mnohočetnou dyslalii neboli patlavost. Tyto děti mluví často rychle, bez sluchové kontroly, nedokážou opravit svůj vlastní nesprávný řečový projev. Nepoužívají hlásky, které se již u logopeda naučily.

Pokud se schopnost fonematického uvědomování nerozvine ještě před vlastním nácvikem čtení, velmi často se problémy ve škole projeví jako obtíže v počátečním čtení až neschopnost naučit se číst. Většina normálně se vyvíjejících dětí si osvojí tuto schopnost sama od sebe, když se učí číst. To neplatí u rizikových dětí, zejména ne u dětí s rizikem SPU. Trénink jazykových schopností podstatně zlepšuje výkony ve čtení, snižuje riziko vzniku SPU a v neposlední řadě zlepšuje výslovnost dětí, zlepšuje schopnost opravit svůj řečový projev, rozlišit podobné hlásky a adekvátně je použít v řeči.


Mgr. Kateřina Slezáková vystudovala PedF UK, obor speciální pedagogika se zaměřením na logopedii a surdopedii. Pracovala jako klinická logopedka na poliklinice v Dobříši, v Jedličkově ústavu pro tělesně postižené a na poliklinice v Čumpelíkově ulici v Praze 8, kde působí dosud. V praxi je od roku 1995.

Počet stran 64, vazba brožovaná

 
*
*
*
Další oblíbené a podobné produkty

Pracovní sešit k nápravě vývoj. poruch učení v ČJ I

140 Kč

HLÁSKOHRANÍ

200 Kč

Pracovní sešit - LOGOPEDIE 2

85 Kč

Pracovní sešit k nápravě vývoj. poruch učení v ČJ II

140 Kč

Pracovní sešit - LOGOPEDIE 1

85 Kč

Rozhýbej svůj jazýček

289 Kč

Pohádkové hrátky aneb Z pohádky do pohádky

179 Kč

MOULIN ROTY Krabička na hmyz se zvětšovacím sklíčkem

230 Kč 202 Kč