VYPRODÁNO - Tento produkt již není k dispozici
M-127.5 Není trojúhelník jako trojúhelník
Určení: pro 6. ročník
Využití: Metody a činnosti může učitel využít při vysvětlování učiva o dělení trojúhelníků podle velikosti jejich vnitřních úhlů, což je učivo 6. ročníku ZŠ. Uvedené úkoly lze využít i při opakování tematického celku o úhlech. Cíl: Osvojení poznatků o dělení trojúhelníků z hlediska velikosti jejich vnitřních úhlů a věty o součtu vnitřních úhlů trojúhelníka. Propedeutika věty o součtu vnitřních úhlů čtyřúhelníka. Řešení úkolů s aktivním využitím už osvojených poznatků o přenášení úhlů, shodnosti úhlů, osy úhlů, měření úhlů, sousedních úhlech, rozdělení úhlů podle velikosti a úhlech větších než přímých.
Směřujeme ke kompetencím - matematicky myslet, řešit úlohy, správně počítat, upevňovat učivo, spolupracovat ve skupině
Učivo - trojúhelník, úhel, slovní úlohy