Hry a činnosti pro vývoj dítěte s postižením

Výrobce: PORTÁL, s.r.o.
Dostupnost: Skladem
Kód: ARD00395
Dodací lhůta: 2-5 dnů
287 Kč
decrease increase
Sdílet

Rozvoj kognitivních, pohybových, smyslových, emočních a soc.dovedností Rodiče a vychovatelé, kteří pečují o dítě s postižením, často mají množství informací o povaze zdravotního problému, ale mnohdy jim chybí konkrétní náměty a nápady, jak pomoci dítěti, které má určité speciální potřeby a odlišný způsob komunikace.

Autorkou knihy je matka dítěte s opožděným vývojem a autismem. Na základě svých zkušeností a podrobných konzultací s mnoha odborníky a dalšími rodiči vytvořila knihu, která nabízí vychovatelům jednoduché ověřené činnosti podporující vývoj dítěte. Dovednosti jsou rozděleny do pěti skupin - kognitivní, pohybové, smyslové, sociální a emoční.


V každé kapitole je nejprve naznačen typický vývoj a potom jsou uvedeny hry a činnosti, které tento vývoj podněcují. Vychovatel si tedy může sám určit, co dítě zvládá a co je třeba začít rozvíjet. Hry a činnosti nevyžadují složitou přípravu, ale využívají ve značné míře předměty, které lze nalézt v každé domácnosti. Na závěr jsou připojeny rady týkající se obvyklých problémových oblastí, jako je jídlo, spánek, toaleta. Kniha je napsaná s pochopením pro obtíže, se kterými se rodiče dětí s postižením setkávají, je v ní uvedeno mnoho příkladů.

Počet stran 166, vazba brožovaná

Rozvoj kognitivních, pohybových, smyslových, emočních a soc.dovedností Rodiče a vychovatelé, kteří pečují o dítě s postižením, často mají množství informací o povaze zdravotního problému, ale mnohdy jim chybí konkrétní náměty a nápady, jak pomoci dítěti, které má určité speciální potřeby a odlišný způsob komunikace.

Autorkou knihy je matka dítěte s opožděným vývojem a autismem. Na základě svých zkušeností a podrobných konzultací s mnoha odborníky a dalšími rodiči vytvořila knihu, která nabízí vychovatelům jednoduché ověřené činnosti podporující vývoj dítěte. Dovednosti jsou rozděleny do pěti skupin - kognitivní, pohybové, smyslové, sociální a emoční.


V každé kapitole je nejprve naznačen typický vývoj a potom jsou uvedeny hry a činnosti, které tento vývoj podněcují. Vychovatel si tedy může sám určit, co dítě zvládá a co je třeba začít rozvíjet. Hry a činnosti nevyžadují složitou přípravu, ale využívají ve značné míře předměty, které lze nalézt v každé domácnosti. Na závěr jsou připojeny rady týkající se obvyklých problémových oblastí, jako je jídlo, spánek, toaleta. Kniha je napsaná s pochopením pro obtíže, se kterými se rodiče dětí s postižením setkávají, je v ní uvedeno mnoho příkladů.

Počet stran 166, vazba brožovaná

*
*
*
Filters
Sort
display