Doprava zdarma  Při objednávce nad 3 500 Kč doprava zdarma.

VYPRODÁNO - Tento produkt již není k dispozici

F-023.2 Není nutné měřidlo, stačí dvacet kamarádů!

Výrobce: INFRA, s.r.o.
Kód: INF02285

  Máme akreditaci Ministerstva školství ČR

  Produkt pečlivě vybraný s odborníky na vzdělávání

Dostupnost: Skladem
Dodací lhůta: Ihned
14 Kč
+ -

Určení: pro 6. - 9. ročník

Využití: Verifikace a formování správné představy o míře základní jednotky fyzikální veličiny popisující měřitelné vlastnosti těles (a také fyzikální veličiny čas). Využití této představy při určování kvantity fyzikální veličiny formou odhadu. Ztotožnění žáků s důvody potřeby opakovaného měření fyzikálních veličin. Seznámení žáků se základními pojmy a metodami matematické statistiky (aritmetický průměr, závislost rozdílu aritmetického průměru a skutečné hodnoty fyzikální veličiny od počtu naměřených – odhadnutých hodnot, Gaussovo rozdělení, relativní odchylka).

Směřujeme ke kompetencím - odhadovat velikost fyzikálních veličin, přesně měřit fyzikální veličiny, kriticky porovnávat své odhady s naměřenými hodnotami, diskutovat, být tolerantní

Učivo - fyzikální veličiny, aritmetický průměr, základy matematické statistiky

Určení: pro 6. - 9. ročník

Využití: Verifikace a formování správné představy o míře základní jednotky fyzikální veličiny popisující měřitelné vlastnosti těles (a také fyzikální veličiny čas). Využití této představy při určování kvantity fyzikální veličiny formou odhadu. Ztotožnění žáků s důvody potřeby opakovaného měření fyzikálních veličin. Seznámení žáků se základními pojmy a metodami matematické statistiky (aritmetický průměr, závislost rozdílu aritmetického průměru a skutečné hodnoty fyzikální veličiny od počtu naměřených – odhadnutých hodnot, Gaussovo rozdělení, relativní odchylka).

Směřujeme ke kompetencím - odhadovat velikost fyzikálních veličin, přesně měřit fyzikální veličiny, kriticky porovnávat své odhady s naměřenými hodnotami, diskutovat, být tolerantní

Učivo - fyzikální veličiny, aritmetický průměr, základy matematické statistiky

*
*
*