Výrobce: INFRA, s.r.o.
Kód: INF02486
Dodací lhůta: Ihned
21 Kč
decrease increase
Sdílet

Záměr celku: Cílem projektu je přiblížit dětem předškolního věku dějiny umění, jednotlivé architektonické slohy, tvorbu výtvarných umělců v jednotlivých historických etapách tak, aby děti tato poznávací i výtvarná činnost bavila. Prostřednictvím prožitkové a tvořivé hry se seznámí s dějinami českého národa, s historií i památkami Prahy. Projekt lze přizpůsobit městu, ve kterém se nachází vaše MŠ, nebo je vhodné ho využít pro poznávání hlavního města a významných historických osobností.

Činnosti: Tvořivá kombinace výtvarných prostředků a technik, prožitkové a tvořivé hry, hra s výtvarným a psacím náčiním, vycházky po městě – pozorování kulturních památek, seznamování s dějinami českého národa pomocí prožitkové aktivity, práce s knihou a encyklopedií, motivační rozhovor, výtvarná experimentální hra, výroba mapy města, kresba a malba, výroba papírové vitráže.

Výstupy: Aktivně naslouchat a používat nová slova, dozvídat se nové věci, experimentovat a zacházet s výtvarně netradičním materiálem, osvojit si poznatky o kultuře své země, ovládat koordinaci oka a ruky, podporovat důvěru ve vlastní schopnosti, podporovat tvořivost a intelekt, rozvíjet fantazii a představivost, vyjadřovat se prostřednictvím estetických činností, zachycovat skutečnosti a své představy, zvládat orientaci na ploše.

Záměr celku: Cílem projektu je přiblížit dětem předškolního věku dějiny umění, jednotlivé architektonické slohy, tvorbu výtvarných umělců v jednotlivých historických etapách tak, aby děti tato poznávací i výtvarná činnost bavila. Prostřednictvím prožitkové a tvořivé hry se seznámí s dějinami českého národa, s historií i památkami Prahy. Projekt lze přizpůsobit městu, ve kterém se nachází vaše MŠ, nebo je vhodné ho využít pro poznávání hlavního města a významných historických osobností.

Činnosti: Tvořivá kombinace výtvarných prostředků a technik, prožitkové a tvořivé hry, hra s výtvarným a psacím náčiním, vycházky po městě – pozorování kulturních památek, seznamování s dějinami českého národa pomocí prožitkové aktivity, práce s knihou a encyklopedií, motivační rozhovor, výtvarná experimentální hra, výroba mapy města, kresba a malba, výroba papírové vitráže.

Výstupy: Aktivně naslouchat a používat nová slova, dozvídat se nové věci, experimentovat a zacházet s výtvarně netradičním materiálem, osvojit si poznatky o kultuře své země, ovládat koordinaci oka a ruky, podporovat důvěru ve vlastní schopnosti, podporovat tvořivost a intelekt, rozvíjet fantazii a představivost, vyjadřovat se prostřednictvím estetických činností, zachycovat skutečnosti a své představy, zvládat orientaci na ploše.

*
*
*
Filters
Sort
display