Výrobce: INFRA, s.r.o.
Dostupnost: Skladem
Kód: INF01993
Dodací lhůta: Ihned
21 Kč
decrease increase
Sdílet

Určení: pro 6. - 9. ročník

Využití: Projekt „Karel IV.“ patří mezi úspěšně realizované projekty na ZŠ Londýnská. Volím jej jako modelový příklad, a to zejména z toho důvodu, abych z praktické zkušenosti poukázal na možnosti a některá úskalí projektového vyučování. Dále bych chtěl v této souvislosti připomenout, co je a není projektové vyučování, a tudíž projekt. Přestože se budu držet konkrétního projektu, mám za cíl popsat jeho možnosti tak, aby byly ve svých jednotlivostech i celku využitelné i v případě volby jiného tématu.

Směřujeme ke kompetencím - samostatně uvažovat, kriticky myslet, obhájit stanovisko, nalézat vztahy, nalézat souvislosti, respektovat názor druhých

Učivo - Karel IV., církev, gotika

Určení: pro 6. - 9. ročník

Využití: Projekt „Karel IV.“ patří mezi úspěšně realizované projekty na ZŠ Londýnská. Volím jej jako modelový příklad, a to zejména z toho důvodu, abych z praktické zkušenosti poukázal na možnosti a některá úskalí projektového vyučování. Dále bych chtěl v této souvislosti připomenout, co je a není projektové vyučování, a tudíž projekt. Přestože se budu držet konkrétního projektu, mám za cíl popsat jeho možnosti tak, aby byly ve svých jednotlivostech i celku využitelné i v případě volby jiného tématu.

Směřujeme ke kompetencím - samostatně uvažovat, kriticky myslet, obhájit stanovisko, nalézat vztahy, nalézat souvislosti, respektovat názor druhých

Učivo - Karel IV., církev, gotika

*
*
*
Filtry
Sort
display