Agresivita (8 vyuč. hodin)

Omlouváme se - tento produkt již není k dispozici

Sdílet

Seminář je zaměřen na oblast rozpoznání forem, směrů a příčin agrese, na rozdíl mezi asertivitou a agresivitou, teoretické vymezení hyperaktivity, hypoaktivity a agresivity u dětí, pojem ADHD – LMD – příčiny vzniku.

Jaké jsou vlivy dědičnosti, rodinného prostředí a společnosti na zesílení agresivních tendencí jedinců?

Budeme se zabývat směry agrese u dítěte předškolního věku a možnostmi jejich řešení. Znalost podnětů a spouštěčů agresivního chování je podmínkou adekvátního chování pedagoga při řešení těchto situací.

Součástí semináře jsou modelové situace konfliktního chování, otázky agresivity a trestu – způsoby a formy trestání, pravidla při používání trestu a alternativní možnosti řešení agresivního chování, např. práce s tělem u agresivního jedince.

Lektor využívá aktivizující metody diskuse a řešení problémů z praxe.

Dále Vám vysvětlíme práci s modelem pesoterapie – základní sociální potřeby dítěte – potřeba místa, podpory, péče, bezpečí a limitu. Vzhledem k častému neuspokojení těchto potřeb se u dětí objevují agresivní projevy.

Seminář obsahuje blok „Práce s rodičem agresivního dítěte“.

Kdy může být i učitel zdrojem agresivity?

Seminář je zaměřen na oblast rozpoznání forem, směrů a příčin agrese, na rozdíl mezi asertivitou a agresivitou, teoretické vymezení hyperaktivity, hypoaktivity a agresivity u dětí, pojem ADHD – LMD – příčiny vzniku.

Jaké jsou vlivy dědičnosti, rodinného prostředí a společnosti na zesílení agresivních tendencí jedinců?

Budeme se zabývat směry agrese u dítěte předškolního věku a možnostmi jejich řešení. Znalost podnětů a spouštěčů agresivního chování je podmínkou adekvátního chování pedagoga při řešení těchto situací.

Součástí semináře jsou modelové situace konfliktního chování, otázky agresivity a trestu – způsoby a formy trestání, pravidla při používání trestu a alternativní možnosti řešení agresivního chování, např. práce s tělem u agresivního jedince.

Lektor využívá aktivizující metody diskuse a řešení problémů z praxe.

Dále Vám vysvětlíme práci s modelem pesoterapie – základní sociální potřeby dítěte – potřeba místa, podpory, péče, bezpečí a limitu. Vzhledem k častému neuspokojení těchto potřeb se u dětí objevují agresivní projevy.

Seminář obsahuje blok „Práce s rodičem agresivního dítěte“.

Kdy může být i učitel zdrojem agresivity?

Podrobnosti

*
*
*
Tento produkt je vyprodán
Filters
Sort
display