Didaktické karty: Od slov k větám

Výrobce: INFRA, s.r.o.
Kód: INF02898
Dodací lhůta: Ihned
360 Kč
325 Kč
decrease increase
Sdílet
Unikátní logopedický materiál na tvorbu vět pro děti i dospělé.
Je určen:
• na stimulaci jazykových schopností dětí bez jazykových problémů,
• k terapii dětí s opožděným nebo narušeným vývojem řeči,
• k terapii dětí se specifickými poruchami učení (dyslexie, dysortografie),
• k terapii dospělých osob s afázií nebo kognitivněkomunikačním deficitem.

Pomůcka najde své využití v logopedických ambulancích, poradnách, mateřských i základních školách. Je vhodná i na domácí trénink pro rodinné příslušníky dětí a dospělých osob s narušenou komunikační schopností pod supervizí logopeda.
Sekundárně se dá využít v základních školách na hodinách českého jazyka při probírání slovních druhů, větných členů apod., ale i při vyučování češtiny jako cizího jazyka.

Materiál tvoří soubor 45 obrázkových karet laminovaných karet 14,8x10,5 cm s barevným proužkem v dolní části a 3 barevné karty: modrá, červená, zelená. Podle barvy je možné karty s obrázky rozdělit na tři druhy: podmět/subjekt – modrá; přísudek/verbum – červená; předmět/objekt – zelená.

Balení obsahuje stručnou a praktickou metodiku psanou klinickými logopedy s konkrétním návodem jak karty využívat doma, v MŠ i ZŠ nebo v logopedických ambulancí a dalších pracovištích, kde je potřeba trénovat nácvik slov a vět.

Karty jsou převzaty ze slovenského originálu a doporučuje je Slovenská asociace logopedů.

Autorky: Mgr. Mária Košútová, Mgr. Ľudmila Mičianová, PhDr. Veronika Šteňová, PhD. Ilustrácie: Ing. Dana Váni

Recenzentky: Mgr. art. Mgr. Martina Zubáková, PhD.; Mgr. Ivica Bauerová, PhD., Mgr. Veronika Miklíková

V českém prostředí byly karty v praxi vyzkoušené klinickou logopedkou Mgr. Veronikou Miklíkovou (autorka pracovního sešitu Hláskohraní).
„Karty jsem zkusila s dospělými pacienty převážně s afázií, osvědčily se velmi dobře. Také jsem je použila u dětí s dysfázií, také se dají velmi dobře použít. Nejlepší je na nich realistické pojetí odpovídající současné skutečnosti-což je u obou diagnóz dost zásadní. Dobře se s nimi pracuje jak podle doporučení autorek, tak se s nimi dá i dobře improvizovat v rámci různých oblastí logopedické terapie vycházející z individuálních postupů u jednotlivých klientů napříč komunikačními obtížemi.“
Mgr. Veronika Miklíková
Unikátní logopedický materiál na tvorbu vět pro děti i dospělé.
Je určen:
• na stimulaci jazykových schopností dětí bez jazykových problémů,
• k terapii dětí s opožděným nebo narušeným vývojem řeči,
• k terapii dětí se specifickými poruchami učení (dyslexie, dysortografie),
• k terapii dospělých osob s afázií nebo kognitivněkomunikačním deficitem.

Pomůcka najde své využití v logopedických ambulancích, poradnách, mateřských i základních školách. Je vhodná i na domácí trénink pro rodinné příslušníky dětí a dospělých osob s narušenou komunikační schopností pod supervizí logopeda.
Sekundárně se dá využít v základních školách na hodinách českého jazyka při probírání slovních druhů, větných členů apod., ale i při vyučování češtiny jako cizího jazyka.

Materiál tvoří soubor 45 obrázkových karet laminovaných karet 14,8x10,5 cm s barevným proužkem v dolní části a 3 barevné karty: modrá, červená, zelená. Podle barvy je možné karty s obrázky rozdělit na tři druhy: podmět/subjekt – modrá; přísudek/verbum – červená; předmět/objekt – zelená.

Balení obsahuje stručnou a praktickou metodiku psanou klinickými logopedy s konkrétním návodem jak karty využívat doma, v MŠ i ZŠ nebo v logopedických ambulancí a dalších pracovištích, kde je potřeba trénovat nácvik slov a vět.

Karty jsou převzaty ze slovenského originálu a doporučuje je Slovenská asociace logopedů.

Autorky: Mgr. Mária Košútová, Mgr. Ľudmila Mičianová, PhDr. Veronika Šteňová, PhD. Ilustrácie: Ing. Dana Váni

Recenzentky: Mgr. art. Mgr. Martina Zubáková, PhD.; Mgr. Ivica Bauerová, PhD., Mgr. Veronika Miklíková

V českém prostředí byly karty v praxi vyzkoušené klinickou logopedkou Mgr. Veronikou Miklíkovou (autorka pracovního sešitu Hláskohraní).
„Karty jsem zkusila s dospělými pacienty převážně s afázií, osvědčily se velmi dobře. Také jsem je použila u dětí s dysfázií, také se dají velmi dobře použít. Nejlepší je na nich realistické pojetí odpovídající současné skutečnosti-což je u obou diagnóz dost zásadní. Dobře se s nimi pracuje jak podle doporučení autorek, tak se s nimi dá i dobře improvizovat v rámci různých oblastí logopedické terapie vycházející z individuálních postupů u jednotlivých klientů napříč komunikačními obtížemi.“
Mgr. Veronika Miklíková
*
*
*
Filters
Sort
display